קלינגר: אם בבית"ר ירצו מאמן אחר זה בסדר

המאמן הנוכחי מחכה להחלטה: אם יוחלט שאשאר אז בכיף

העונה של בית"ר ירושלים הגיעה לסיומה הערב (שבת) באופן רשמי עם ניצחון 1:2 על הפועל רעננה, ניצחון שמבטיח לקבוצה מהבירה את המקום השביעי. "לא אומר לי שום דבר התואר המפוקפק הזה, לסיים ראשון בפלייאוף התחתון. זה שום דבר בעיניי, חסר לנו שלא היינו שם", אמר ניר קלינגר בסיום.


"ציפיתי מעצמי ומהקבוצה להיות במקום אחר - לא קרה, יש לכך הרבה סיבות אבל כמו תמיד רק אבא אחד לכישלונות וזה המאמן. העונה הסתיימה בטעם טוב, גם בשבוע שעבר היה טקס מרגש ומשחק עם המון קהל ולא ניצחנו אמנם, אבל היום היה סוג של פיצוי", המשיך המאמן.


קלינגר דיבר על עתידו האישי והאפשרות שיישאר בבירה: "אני חושב שלדברים יש סדר מסוים ומן הראוי שהסדר יתבצע. מקווה שזה יקרה בשבוע הקרוב. יש הליך מסוים ואם בבית"ר ירצו להחליף מאמן ואני מניח שדברים נעשים מאחורי הקלעים, אז בסדר. כל אחד ילך לדרכו, אני מאמן עם ותק של כ-20 שנים. בתוך עמי אני חי, אני שומע את הדיבורים ומנסה להתנתק. אני יודע את העבודה שלי, אני מקצוען שיודע לקבל ביקורת ואת העובדה שאולי רוצים בבית"ר מאמן אחר. נשמור על כבוד הקבוצה והיא על שלי, ואם יוחלט שאשאר - בכיף, אם לא אז גם בכיף".

כובש הצמד אנתוני וארן אמר: "אני מאוד שמח לכבוש ולסיים טוב את העונה. קבוצתית - עונה מאכזבת בסופו של דבר. מקווה שהעונה הבאה תהיה יותר טובה מבחינת התוצאות". החלוץ ניסה להסביר את הסיבות לאכזבה מהעונה: "אני חושב שהשינוי של הבעלים והרבה שחקנים באו, לא התחברנו כ"כ מהר. העונה נגמרה מהר מאוד ולא היה יותר מדי זמן להתארגן. אני מקווה שחיבור בשנה הבאה יהיה הרבה יותר טוב".


"אני יודע מה אני שווה. חצי עונה ראשונה שיחקתי אולי 4-5 משחקים בקושי, חזרתי אחרי דצמבר וראו שאני יכול לכבוש אם יש מסביבי שחקנים טובים. חשוב לסיים טוב את העונה כדי להתחיל את הבאה ברגל ימין", סיכם וארן.