באשדוד חוששים: סכנין תפסיד לק"ש במכוון

"רוצים להוריד אותנו" טוענים במועדון. כניסה חופשית למשחק

בדריכות שיא ועם הרבה אמונה, מ.ס אשדוד תארח מחר (ראשון) באצטדיון הי"א את הפועל חיפה, לישורת האחרונה שלה במסע ההישרדות בליגת העל. "המתח עצום" מספרים במועדון, "אי אפשר לישון בלילה. המחשבה שאנחנו תלויים בקבוצות אחרות פשוט אבסורדית".


באשדוד חוששים שהמשחקים הגורליים שישוחקו מחר, בין מכבי פ"ת להפועל תל אביב ובין עירוני ק"ש לבני סכנין – לא יהיו ספורטיביים. "כולם רוצים להוריד אותנו ליגה", טענו באשדוד, "זה קורע לב. אנחנו ניתן את הנשמה כדי לנצח מחר והתחושה היא שקשרים ופוליטיקות בין הקבוצות כבר גמרו בשבילנו את הסיפור". בסביבת המועדון חוששים בעיקר מסכנין, וטוענים שהקבוצה שכבר ירדה ליגה תפסיד במכוון.


בינתיים, משתדל הצוות המקצועי לפקס את השחקנים ולהשאיר אותם ממוקדים רק למטרה אחת, שאולי תהפוך את הסיפור של מ.ס אשדוד לסנסציה - ניצחון. מדובר במשימה לא פשוטה לאור שבוע מלא בפציעות ומחלות שגרם ללא מעט שחקנים מרכזיים להיעדר.


בתוך כך ישנם ספקות באשר לכשירותם של גיל כהן, בנצי מושל ורומאן הבראן, כשהשאלה שמטרידה במיוחד את הצוות המקצועי היא באשר לכשירותו של דן ביטון, שמתח את שריר הירך האחורי. הערב יערוך ביטון את האימון המסכם כשבצוות הרפואי אופטימיים לגבי כשירותו ביום ראשון.


במידה וכל אלו יהיו כשירים, מתכננים משה אוחיון ואבי בוחבוט לשמור על ההרכב והמערך איתו עלו במשחק האחרון וכן, גם בשאר המשחקים בתקופה האחרונה, הכולל את עוביידה חטאב וניר ברדע במרכז ההגנה לצדם של בנצי מושל וגיל כהן כמגנים ובהתקפה את שגיב יחזקאל, רומאן הבראן ודין דוד.

כמו כן, מ.ס אשדוד החליטה להתיר כניסה חופשית למשחק האחרון של הקבוצה העונה, כשהיא קוראת לתושבי עיר הנמל להגיע ולדחוף את הקבוצה בקרב האחרון: "אנו קוראים לכל אוהדי הכדורגל באשדוד שהקבוצה יקרה לליבם לבוא ולתמוך בנו ברגע המכריע של העונה, בתקווה שנחגוג יחד בסוף המשחק עונה נוספת בליגת העל", כתבו בהודעה רשמית של המועדון.


רועי גורדנה התייחס לבעיית הקהל: "יכול להיות שבמשחק הקרוב יגיעו הרבה אוהדים, אבל זה משהו שצריך לבנות תקופה ארוכה. צריך לקרב את הקהל ולחשוב איך עושים את זה", אמר הקשר, "גם אם יגיעו הרבה אוהדים במשחק הזה, זאת לא הבטחה שתגיע אותה כמות גם בשנה הבאה. כדורגל בלי קהל לא שווה הרבה".


כמו כן, הקשר שהצטרף בינואר האחרון מליגת העל הקרואטית ומחזיק בשבועות האחרונים את חדר ההלבשה האשדודי, נשמע אופטימי לקראת המשחק המכריע: "ההפסד לסכנין די הרס לנו ועכשיו אנחנו תלויים בקבוצות אחרות. אבל אנחנו בתקופה הכי טובה מכל קבוצות התחתית, בטוח משלוש האחרונות. יש לי תחושות טובות ליום ראשון".


הרכב משוער: יואב ג'ראפי; בנצי מושל, ניר ברדע, עוביידה חטאב, גיל כהן; רועי גורדנה, לאונרד אווסו, דן ביטון; דין דוד, רומאן הבראן ושגיב יחזקאל.