בונדר עוזב את רעננה, גל כהן יחליפו כעוזר

יד ימינו של קורצקי ימצא קבוצה חדשה בעונה הבאה

רגע אחרי שהבטיחה את מקומה בליגת העל לעונה נוספת, הפועל רעננה מתפנה לעסוק בהכנות לעונת 2019/20, אותה יעבור מנחם קורצקי ללא עוזר המאמן שלו בשנתיים האחרונות, דני בונדר, שלאחר שלוש שנים במועדון, החליט להיפרד ולצאת לדרך עצמאית.


בהנהלת המועדון הביעו צער גדול על החלטתו של המאמן הצעיר לעזוב את הקבוצה, אך מבינים את הרצון שלו להתפתח ונתנו לו את ברכת הדרך. בינתיים בונדר עלה על הכוונת של מספר קבוצות כשהוא ככל הנראה צפוי להשתלב כמאמן בליגה הלאומית, או כעוזר מאמן באחת מהקבוצות הגדולות בליגת העל.


בתוך כך, בהפועל רעננה כבר גיבשו עמדה לגבי זהות עוזר המאמן החדש ומי שככל הנראה יעמוד לצדו של מנחם קורצקי בעונה הבאה הוא בלם העבר ומאמן קבוצת הנוער כיום, גל כהן. "זאת הייתה הבחירה הטבעית", הסבירו בשרון, "גל עשה שתי עונות נפלאות עם קבוצת הנוער ואנחנו סומכים עליו שהוא בשל לתפקיד הבא".


בונדר עצמו נפרד מהמועדון וכתב ברשתות החברתיות: "תודה על האמון! תודה על החוויות, הניסיון, האנשים המדהימים! תודה על האתגר הגדול וההצלחות כנגד כל הסיכויים! הפועל רעננה אולי נחשב מועדון קטן, אבל בשבילי הוא יהיה תמיד גדול. הייתם לי בית חם שנתן לי המון ודחף אותי קדימה. הגנתם עליי שהייתי צריך, שמרתם עליי והייתם לי תמיד גב רחב. תודה לצוותים, להנהלה ובעיקר לשחקנים! אני אוהב אתכם ושמחתי להיות שם בשבילכם מתי שרק הייתם צריכים. לימדתם אותי הרבה ואני מקווה שהחזרתי במעט. משבוע הבא אצא לחפש אתגרים חדשים!".


בונדר, שחקן העבר בן ה-32, פרש ממשחק פעיל בקיץ 2014 בעקבות פציעות חוזרות ברצועה הצולבת והחל את קריירת האימון שלו כבר בעונת 2015/16 כשמונה לעוזר מאמן בקבוצת הנוער של הפועל תל אביב. בקיץ 2016 זכה לפנייה מהפועל רעננה והפך למאמן קבוצת הנוער של המועדון ובאותה העונה אף זכה עמה בגביע המדינה לנוער. בקיץ 2017, מונה לעוזר מאמן בקבוצה הבוגרת ולאחר פיטוריו המהירים של גיא לוי, צבר ניסיון על הקווים בליגת העל, כשהפך למאמן זמני בקבוצה עד הגעתו של קורצקי, לצדו עמד בשתי העונות האחרונות.