באשדוד מרוצים: חטאב הפריע לפנדל של בניון

ברדע ויחזקאל התעמתו במהלך המשחק. בן זקן התערב בחילוף

יממה קשה עברה על העיר אשדוד, במהלכה חזרה אל קו האש לראשונה מאז "צוק איתן". שחקני מ.ס אשדוד, שהודו כי הגיעו בתחושות קשות למשחק אמש (שבת) בשל המצב הביטחוני, הצליחו לשים הכל בצד ולהשיג ניצחון גדול 2:3 על בית"ר ירושלים, דווקא במשחק הפרישה של יוסי בניון.


למרות הניצחון, ג'קי בן זקן לא היה שקט והחליט לוותר על החגיגות, כשהוא חוזר שוב ושוב על הטענה כי אם אשדוד תרד ליגה, זה ייקרה רק בגלל אוראל גרינפלד. בנוסף, בן זקן התערב למשה אוחיון ואבי בוחבוט בהחלטות המקצועיות במהלך המשחק ועל אף שהשניים לא תכננו חילוף - דרש את חילופו של אביב סולומון בפיליפ קנזביץ' עם תחילת המחצית השנייה.


"באנו הפוכים למשחק הזה. אין מה לעשות, המצב הביטחוני משפיע. אתה דואג, חושב על הבית וזה לא נעים", הודה אחד משחקני אשדוד. "יחד עם זה גם הכנו את עצמנו באיזה שהוא מקום לתרחיש של התעללות. כולם קצת חששו שיהפכו אותנו למשחק ראווה, אבל אולי בדיעבד כל זה רק חיזק אותנו".

במהלך המשחק נרשם עימות בין ניר ברדע לשגיב יחזקאל, כשהאחרון הגיב בכעס לשער המצמק של מאור בוזגלו, אותו בישל יוסי בניון, והטיח בברדע האשמות שהובילו לעימות בין השניים. "ברדע נפגע מאוד מההתנהגות של שגיב, אבל ככה זה. כולם כבר מבינים שהוא עצבני על הדשא, בשריקת סיום הוא יודע לשים את הדברים בצד", סיפרו בחדר ההלבשה. בוחבוט ואוחיון פרגנו לעוביידה חטאב על כך שהפריע במהלך הפנדל של יוסי בניון.


בסיום המשחק, החליטו רוב שחקני אשדוד לנצל את ההזדמנות ולבקר בכותל המערבי, כשהם מתפללים להשלמת מאבק ההישרדות בליגה. בשבוע הבא הם ייפגשו את הפועל חיפה למשחק אחרון ומכריע באמת ובצל ימים סוערים בדרום, גם לשקט בטחוני.


בינתיים, בעיר הנמל מרוצים מרוח הלחימה של השחקנים, כשהם רושמים ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים. מלבד בן רייכרט שהשלים את המהפך, ושגיב יחזקאל שבישל לו וגם כבש בעצמו במשחק שני ברציפות, בצוות המקצועי שיבחו גם את רועי גורדנה, שממשיך להפגין מנהיגות במרכז השדה ויואב ג'ראפי שכהרגלו הציג יכולת מצוינת והדף בין היתר גם פנדל מבניון.