עימות פיזי התפתח במשחק ילדים בכפר קאסם

רעננה טוענת: המאמן ספג אגרוף ממנהל הנוער של המארחת

קבוצת הילדים של הפועל רעננה התארחה הבוקר (שבת) במגרשם הביתי של מ.ס כפר קאסם, למשחק שאיבד שליטה. במהלך ההתמודדות הייתה אווירה מתוחה בין המארחים לאורחת מהשרון, כשהצוות המקצועי של מ.ס כפר קאסם חצה שוב ושוב את גבולות הדשא.


שתי דקות לסיום המשחק, התפתח עימות בין אנשי הצוות בספסלים, שנגמר כשמאמן הפועל רעננה ספג אגרוף אל פניו. "הובלנו 2:7 על כפר קאסם ושתי דקות לסיום המשחק אדם מהצוות המקצועי שלהם, שהציג עצמו כחובש הקבוצה, החל לדחוף אותי", סיפר אורי חסיד, מאמן קבוצת הילדים של רעננה.


"ניסיתי להרגיע את הרוחות ולעצור את זה. זה מצחיק להגיע לאלימות במשחק של ילדים. בלי הכנה מוקדמת הוא פשוט הביא לי אגרוף לפנים. לא תיארתי לעצמי שהוא ירים יד", המשיך חסיד, שסובל מחתך בשפה וסחרחורות ופונה לבית החולים מאיר.


על פי גרסת רעננה, מבדיקה עם צוות השיפוט אותו אדם לא הופיע בטופס המשחק כחובש הקבוצה, ולאחר העימות עם חסיד, נמלט מהמקום. כמו כן, האורחת טוענת שכשנשאל על ידי השופט לשמו, השתמש בזהות אחרת על מנת שלא יורחק. חסיד סיפר כי יגיש תלונה במשטרה על האירוע.


ערוץ הספורט ניסה לקבל תגובה מראש מחלקת הנוער של כפר קאסם, זיאד עאמר, שמוכר בהתאחדות גם כחובש. זוהי תגובתו: "היה ויכוח על שער, האם נפסל או לא בסיום. הגעתי למקום וניסיתי להרגיע את האווירה. עימות פיזי? אנחנו לא שמענו על דבר כזה. קשה לדעת מה היה שם, אין אבטחה או משטרה במשחקים כאלה אז אנחנו לא יכולים להגיב למה שהיה שם".


משנשאל עאמר לזהות האדם בתמונות, אישר כי מדובר בעצם בעצמו, ומיד התנגד בתוקף להתרחשות המקרה: "זאת המצאה של הפועל רעננה. זה אני בתמונות, אבל לא הרמתי יד". לאחר מכן אישרו בהפועל רעננה כי אכן מדובר בעאמר בתמונות לאחר שנעשה הקישור.