"פרידה מבניון? חיים בשביל משחקים כאלה"

באשדוד מתרגשים לפני בית"ר: "זה לא יהפוך למשחק ראווה"

המתח במ.ס אשדוד גובר לקראת המפגש המרגש מול בית"ר ירושלים, שיהיה משחק הפרידה מיוסי בניון. לאחר הניצחון 0:3 על מכבי פתח תקווה, שצמצם בין השתיים את הפער לשתי נקודות בלבד, האמונה חזרה למועדון מעיר הנמל, שמקווה כי מאבק ההישרדות בליגה עוד לא גמור.


"יש התרגשות באוויר. זה כבוד עצום להיות חלק ממשחק שיחתום קריירה מפוארת של שחקן שכולנו גדלנו עליו", סיפר אחד השחקנים באשדוד. "אנחנו נכבד את בניון ואת הטקס, אבל זה לא יהפוך למשחק ראווה. אנחנו חייבים לצאת עם שלוש נקודות, ומשריקת הפתיחה ניתן את הכל. זה יהיה סיר לחץ".


ברמה המקצועית משה אוחיון ואבי בוחבוט מרוצים מההרכב ההתקפי שהביא את הניצחון נגד פ"ת ומתכננים לעלות עם הרכב זהה גם בטדי. רומאן הבראן, שגיב יחזקאל ודין דוד ימשיכו להוביל את החלק הקדמי. בנצי מושל צפוי להמשיך ולתפקד כמגן ימני.


בינתיים, שחקני הקבוצה מספרים על מאמץ יוצא דופן של כולם במהלך שבוע האימונים האחרון, כדי להרוויח את מקומם על הדשא ולהפוך חלק מהמשחק ההיסטורי בשבת. "כולם מתרגשים ורוצים לשחק יותר מאי פעם. בשביל משחקים כאלה אנחנו חיים", הסבירו.


כמו כן, אי אפשר להתעלם מהעובדה שמדובר במשחק בפרופיל מאד גבוה, ולקראת הקיץ לא מעט שחקנים כבר מחפשים את הדרך החוצה מעיר הנמל: "כולם רוצים שיראו אותם מחר, זאת יכולה להפוך להזדמנות טובה להרשים", סיפרו בקבוצה.