"לא נהפוך להיות חלק מההצגה של בניון"

מאמן אשדוד, בוחבוט, על קרב ההשרדות: "יש אווירה טובה"

בזמן שבירושלים מתכוננים לטקס הפרישה של יוסי בניון, במ.ס אשדוד נלחמים על החיים. הקבוצה של אבי בוחבוט תתארח בשבת בטדי מול בית"ר במשחק שבסיומו היא עלולה לרדת ליגה, אם לא תנצח.


בוחבוט התייחס לפסטיבל בניון במסיבת העיתונאים ואמר: "אנחנו מאוד מכבדים את הטקס וגם את מה שקורה עם בניון, הוא אגדת כדורגל. באופן אישי גם יצא לי לאמן אותו אז זאת סגירת מעגל מבחינתי. אנחנו משתדלים להתרכז רק בעצמנו ולא לחשוב על כל המסביב, כדי שלא נהפוך לחלק מההצגה הזאת. נכבד את בניון אבל לא מעבר לזה".


על התקופה האחרונה סיפר: "זה נכון שלאחרונה אנחנו מתעלים על עצמנו ומנצחים דווקא בצל פרשיות והתרחשויות שלא קשורות לכדורגל. האמת שאתמול עשיתי תאונה קטנה עם הרכב וחשבתי על זה, אולי זה יעזור לנו. אולי זה יהיה למזל. חשוב לתת קרדיט לשחקנים שעובדים קשה ומחויבים בימים האחרונים. יש אווירה מאוד טובה ואני מאוד אוהב את החיבור שיש בין הצוות והשחקנים. הרבה זמן לא נתקלתי באנשים כל כך טובים ומוכשרים. אם נעשה את זה זה רק בזכות הרקמה החברתית הזאת שיצרנו".


על הצבתו של הבראן בהרכב לאחר תאונת הדרכים: "אני לא חושב שזה לא חינוכי שרומאן שיחק. אם המשטרה החליטה את מה שהחליטה מי אנחנו שנקבע? הסתכלנו רק על הקטע המקצועי. רומאן עשה תאונה, התהפך. טוב שהוא איתנו וטוב שזה נגמר ככה. אנחנו לא ויתרנו על דרך חינוכית".

על השיפור בתוצאות: "שינינו את כל מערך האימון, נגענו בדברים שצריך לדעת שזה אומר להיות יותר עם השחקנים, להיות יותר מחוברים ולהקשיב להם או להביא אותם למוכנות של 200%. יסלחו לי כולם אבל זה יותר חשוב מגופיית gps".


על עתידו: "בפן האישי אני אשמח מאוד להישאר עם הקבוצה בעונה הבאה, אני מאמין שכשדברים מצליחים הם מסתדרים. הגעתי לקבוצה נהדרת עם אנשים טובים, אני חושב שאני יכול להמשיך לעשות את הדברים האלה כמובן בשיתוף פעולה עם אוחיון אבל זה לא הנושא, כרגע יותר חשוב שהקבוצה תישאר בליגה. כשדברים קורים משמחה, מאהבה ומרצון טוב אז הדברים מסתדרים ביחד ואם לא אז עמדתי במשימה".