רעננה תרכוש את קייס גאנם בכ-700 אלף ש"ח

אלון יממש את האופציה על החלוץ וישלם עבור כמחצית מכרטיסו

בצעד כמעט מתבקש, הבעלים של הפועל רעננה אשר אלון החליט לממש את אופציית הרכישה על קייס גאנם ויעביר תמורתו כ-700 אלף שקלים לעירוני רמת השרון. הקבוצה מהלאומית תשמור לעצמה קצת פחות מחצי כרטיסו.


החלוץ בן ה-21, שרק בשבת האחרונה הרשים עם מספרת אדירה בניצחון 1:2 על הפועל תל אביב, הצטרף להפועל רעננה בקיץ האחרון במסגרת עסקת השאלה מהקבוצה השכנה, כשלרעננה אופציית רכישה עם סיום העונה. מאז הספיק החלוץ לרכוש ניסיון בליגת העל, לבסס את מעמדו בהרכב של מנחם קורצקי ולכבוש עבורו שמונה שערים ב-30 הופעות בסך הכל.


ברעננה עקבו תקופה ארוכה אחר גאנם עוד לפני שצורף למועדון. השחקן מכפר זמר גדל במכבי עמק חפר וכיכב בקבוצת הנוער שלה עם 55 שערים בעונה אחת. בעונת 2016/17 הצטרף גאנם לקבוצת הבוגרים של רמה"ש והפך למלך השערים בלאומית.

כבר אז עורר גאנם עניין רב בליגת העל כשקבוצות כמו מכבי ת"א ועירוני ק"ש ביקשו לשים עליו את ידיהן. ברמה"ש מסבירים שמנחם קורצקי היה זה שהאמין בו יותר מכולם והתייצב בכל משחק שלו כדי להתרשם מקרוב. בזמן שהקבוצות הגדולות הגישו הצעות, קורצקי ביקש: "תנו לי אותו ואהפוך אותו לחלוץ הכי טוב בארץ".


לצד ההתלהבות הגדולה, בצוות המקצועי מודעים גם לבעיות בסגנון המשחק של גאנם ומבינים שמחכה להם הרבה עבודה בעיצובו. "סגנון המשחק שלו עדיין נורא מפוזר והוא מאבד את הכדור בקלות", הסבירו, "אבל זה קורה כי הוא עדיין לא מבין את העוצמות שבו. הוא פשוט סקורר ואין לנו ספק שהוא יהיה החלוץ הבא של ישראל".