קורצקי: "המחצית המרגשת בקריירה שלי"

ברעננה חגגו את ההישארות. צור: "רצנו כמו משוגעים"

אנחת רווחה שוחררה אמש (שבת) בהפועל רעננה, לאחר ניצחון מתוק במיוחד, 1:2 על הפועל תל אביב, שהשאיר אותה באופן רשמי לעונה נוספת בליגת העל. לאחר מחצית ראשונה פושרת, ממנה ירדו בפיגור, הפועל רעננה חזרה אחרת למחצית השנייה והשלימה מהפך שהביא למנחם קורצקי הרבה נחת.


"זאת הייתה המחצית המרגשת ביותר בקריירת האימון שלי", הצהיר מנחם קורצקי בגאון בפני שחקניו, כשיש לו לא מעט סיבות לשמוח. מניצחון ראשון בהיסטוריה של הפועל רעננה על הפועל תל אביב, דרך שער ראשון העונה ממצב נייח ועד מספרת עוצרת נשימה של קייס גאנם הצעיר, בן טיפוחיו, עליו כבר הוטבעה בקבוצה התווית - "החלוץ הבא של ישראל".


שחקן נוסף שזכה למחמאות רבות, הוא אסף צור, שרשם אמש שלוש הצלות נהדרות. השוער סיפר על רגעים עוצמתיים במהלך ההפסקה, רגע לפני שעלו למחצית שנייה שטרפה את הקלפים: "מנחם אמר לנו שזאת המחצית של העונה שלנו ואנחנו צריכים לתת את הכל", נזכר, "יצאנו מחדר ההלבשה למגרש כמו מטורפים ורצנו כמו משוגעים".


צור, שהפך עם תחילת העונה לשוער הראשון הצעיר ביותר בליגת העל, סיפר על ההתפתחות שלו העונה ועל האמון והריזיקה שלקחו כשהציבו אותו בין הקורות: "בתור שוער צעיר חוויתי עליות וירידות במהלך העונה", שיתף, "אבל אני שמח בסופו של דבר שנתנו לי את ההזדמנות הזאת ואני שמח שהחזרתי להם במגרש".


בתוך כך, לאחר הניצחון המתוק, זכו שחקני הקבוצה ליומיים חופשיים מאימונים, כשהם מתכננים לערוך מחר בערב גיבוש ולחגוג את ההישארות שלהם בליגה. "התפללנו שהרגע הזה יגיע, שנהיה שקטים כבר. עכשיו אפשר להתחיל ולחשוב על העונה הבאה", סיפרו בחדר ההלבשה.