לוזון: "חזרנו לתופת. לא נוריד את הראש"

מאמן פ"ת אחרי התבוסה לאשדוד. בוחבוט: "יכולנו לכבוש עוד"

המאבק נגד הירידה מתחמם. אשדוד שכבר היתה עם רגל וחצי בלאומית קמה מהקרשים עם 0:3 גדול הערב (שבת) על מכבי פ"ת שהסתבכה. הפער בין השתיים עומד כעת על 2 נקודות בלבד, כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון.


מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון, אמר בסיום: "כרגע, אין לי הסבר מדויק להגיד מה היה פה. בחלומות הכי שחורים לא חשבנו שנהיה כל כך נרפים ושבכל קרב ומאבק, אשדוד תנצח. אין לנו מה להוריד את הראש או להתרכז במה שהיה כאן. אנחנו צריכים להתרכז במשחק הבא שהוא משחק העונה שלנו".


לוזון הוסיף: "משחק ההגנה בירידה בשבועיים האחרונים. אני חושב שהשער הראשון שספגנו בפתיחה אחרי דקות טובות שלנו, פגע בנו. זה נכון. אנחנו נתאמן ונעבוד קשה יותר. היינו מסובכים גם ביום שהגעתי לקבוצה. זה לא חדש. יצאנו קצת משם ועכשיו חזרנו לתופת".

מאמן מ.ס אשדוד, אבי בוחבוט, סיפר: "באנו לתת משחק טוב ולנצח. עלינו עם מערך כדי לנצח. החברה נתנו היום משחק יוצא מהכלל. מחצית שניה, גם נתנו דגש על הנעת כדור ויציאה למעברים מהירים. יכולנו אפילו לכבוש יותר, אבל מסתפקים בזאת".


"אנחנו עדיין מאמינים, ברור. גם כשהגענו לקבוצה, משה ואני, עבדנו 24/7 כדי להחדיר אמונה שאפשר. אנחנו מכבדים מה שאומרים, אבל באים לעבוד. עברנו שבוע לא קל והחברה היום עשו מהלך גדול. המשחק מול סכנין היה נקודת מפנה. נשמח היום, נאכל מופלטה ומחר נתכונן לבית"ר".


שגיב יחזקאל שכבש ובישל עבור אשדוד אמר: "היום רצנו ונתנו הכל 90 דקות בלי יוצא מהכלל. מרגישים טוב וממשיכים קדימה. אנחנו לא יכולים להסתכל אחורה ולהצטער על מה עשינו במשחקים קודמים. חייבים להמשיך קדימה למשחקים הבאים. אנחנו נגיע גם למשחק מול בית"ר עם אמונה שאפשר להוציא נקודות ולנצח. מאמין שיהיה בסדר".