רומאן הבראן שוחרר ממעצר. צפו ברגע התאונה

חשד: חלוץ אשדוד נהג בהשפעת אלכוהול בעת שהתהפך עם רכבו

(בווידאו: התאונה של הבראן. באדיבות חדשות 13)


פרשיה חדשה בכדורגל הישראלי: רומאן הבראן הוא שחקן ממ.ס אשדוד שנעצר הבוקר (שלישי) אחרי שהתהפך עם רכבו בצומת גן יבנה והיה מעורב בתאונה עצמית, כשעל פי החשד נהג בשכרות.


הבראן, שבבדיקת ינשוף נמצאה בדמו כמות של 334 מ"ג אלכוהול - 15 אחוזים מעל הכמות המותרת, בילה במהלך הלילה בתל אביב ונהג ברכב של הקבוצה דרומה לכיוון אשדוד. בשעה 08:30 לערך, כשהגיע לצומת גן יבנה, הכדורגלן התהפך עם רכבו בתאונה עצמית. הוא פגע במעקה ההפרדה בין הנתיבים והגיע עד לנתיב הנגדי עד שהתהפך עם הרכב. למזלו, הוא לא פגע באחרים והצליח לחלץ את עצמו מהרכב באותו רגע.


הבראן שהיה עצור בתחנת המשטרה באשדוד והמתין למתורגמן לצורך ביצוע החקירה עד הצהריים, שוחרר ורישיונו נפסל ל-60 יום. מחר הוא יתייצב לאימון. "זה הזוי לחלוטין ששחקנים יוצאים לבלות ולחגוג במצב שהקבוצה נמצאת בו", כעסו במועדון. "יש משחק גורלי בעוד שלושה ימים וצריך להתרכז". חשוב לציין שאין זה מקרה ראשון של נהיגה בשכרות בקבוצה וכן ישנו חשש גדול, בעקבות תקדים גבריאל תמאש, שהשחקן הולך להסתבך בגדול: "זה נס שהוא בסדר, אבל כנראה ייעדר ממאבקי ההישרדות הכי קריטיים שלנו".


חשוב להדגיש כי החוק מתיר תוצאה נמוכה של פחות מ-240 מ"ג אלכוהול בדם, כשהנוהל המשטרתי מאפשר 290 מ"ג בדם, כך שהשחקן ככל הנראה לא ייעצר בגין נהיגה בשכרות, אלא ייחקר ביחידת הבוחנים ובמשטרה מעריכים שישוחרר בתנאים מגבילים.


תגובת מ.ס אשדוד: "קיבלנו את ההודעה על התאונה ולפני הכל אנו שמחים כי לא היו נפגעים בארוע. בשלב זה אנו עדיין למדים את פרטי המקרה ונעדכן בהמשך ככל שיהיו התפתחויות".