דיונו של בן זקן בבית הדין נדחה לבקשתו

בעלי אשדוד יורחק מתחומי המועדון עד להכרעה בעניינו

ימים סוערים עוברים על מ.ס אשדוד לאחר ההפסד 2:1 לבני סכנין במחזור האחרון. כזכור, ג'קי בן זקן זומן להגיע היום (רביעי) אל בית הדין המשמעתי, לאחר שהתבטא קשות כנגד צוות השיפוט ובראשו אוראל גרינפלד, ששפט בהפסד.


בן זקן מצדו, המואשם בהתנהגות בלתי הולמת והעלבת שופט המשחק, ביקש שלא להתייצב בדיון ולדחות אותו למועד אחר בעקבות אירוע הרמת כוסית לכבוד חג הפסח. בית הדין אמנם הסכים לקבל את בקשתו, אך אסר על בן זקן כניסה לתחומי המגרש וכן לאזורים המיועדים לשחקנים, שופטים וממלאי תפקידים, עד אשר יתייצב בבית הדין ותבוא הכרעה בעניינו.


כמו כן, גם הקבוצה עצמה זומנה לעמוד לדין משמעתי, בגין התנהגות בלתי הולמת ועבירה על הוראות של ההתאחדות כשבלתי מורשים, ביניהם גם טום בן זקן, נמצאו בתוך השטח הסטרילי של המגרש מבלי שנרשמו בטופס המשחק. אדיר טובול, מנהל הקבוצה, הגיש גם הוא בקשה לדחיית מועד הדיון, אך בית הדין לא מצא סיבה טובה לכך והחליט לקיימו כפי שנקבע, היום בשעות אחר הצהריים.

האשמותיו הקשות של בן זקן והתנהגותו תוארה בדו"ח חריף אותו כתב השופט גרינפלד עם סיום המשחק: "בדרכנו לחדר השופטים, מר ג'קי בן זקן, אשר עמד מאחורי גדר הנמצאת בסמוך לכניסת חדר השופטים, 'קיבל את פנינו' במחיאות כפיים הפגנתיות, מזלזלות וצעק לעברי 'יאפס, תודה רבה, אפס אחד'".


עוד כתב גרינפלד בדו"ח: "לאחר מכן הנ"ל התקדם לפאתי כניסת המסדרון של חדר השופטים, ובהיותו מוקף אנשי תקשורת, חברי הנהלת קבוצת מ.ס. אשדוד, שחקנים ואנשים נוספים, שוב הסתכל עליי ועל חברי לצוות השיפוט והוסיף לדבריו הקודמים - 'מודים לך מאד, ברקורד שלך הורדת מועדון ליגה, לא ההנהלה, לא מאמנים, ולא שחקנים. אוראל גרינפלד הוריד את מ.ס. אשדוד ליגה'".


יש לציין כי במועדון לא הביעו חרטה על הדברים שנאמרו והם חשים כי יש יד מכוונת לפגיעה במ.ס אשדוד. גורם במועדון סיפר: "ראינו את ההתנקלות הזאת לאורך העונה ובמיוחד מגרינפלד והקוון רועי חסן. הטעויות שנעשו במשחק נגד סכנין היו הזויות וחורצות גורל. למה השופטים לא נענשים על טעויות כאלה?".