שפל חדש: 13 כרטיסים נמכרו לרעננה - אשדוד

בשרון מתוסכלים מההפסד: "אפילו השער שכבשנו היה בטעות"

תחושות קשות בהפועל רעננה לאחר שאיבדה אמש (ראשון) יתרון יקר והפסידה 2:1 למ.ס אשדוד במגרש הביתי ברמת גן. כעת, הפער בין השתיים צומק לארבע נקודות בלבד, מה שמסבך את הקבוצה של מנחם קורצקי בקרבות ההישרדות בליגה. אבל מלבד יכולת מאכזבת במיוחד, למועדון מהשרון יש סיבה נוספת לדאגה - הקהל.


זה לא סוד שהקבוצה מהשרון סובלת מממוצע הקהל הנמוך ביותר בליגה, כשממשחק למשחק היציעים באצטדיון רמת גן נותרים שוממים. במהלך השבוע האחרון נעשו מאמצים רבים על מנת לגייס את האוהדים להתייצב למשחק הקריטי מול האשדודים. נערכו ימי גיוס בבתי ספר ברעננה, אורגנו הסעות מיוחדות ואפילו חולקו כרטיסים בחינם, אך כמות האוהדים המשיכה להיות מאכזבת.


בזמן שבהנהלת המועדון צפו למספר שיא של 700 אוהדי רעננה, במשחק אמש נכחו רק 600 צופים - משתי הקבוצות. משבוע לשבוע המאוכזב הגדול מכולם הוא אשר אלון, שלא מצליח להביא להכנסות ממשחקי הקבוצה. אמש, מתוך 600 הצופים שנכחו באצטדיון, רק 13 כרטיסים נרכשו בקופות.


בינתיים, בקבוצה הביעו תיסכול מההפסד, כשעם סיום המשחק נכנס אשר אלון המאוכזב לחדר ההלבשה ושוחח עם השחקנים, שמצדם הרגישו שהם ביזו את עצמם. "לא הגיע לנו לנצח, שיחקנו רע ואפילו השער הראשון הגיע בטעות", סיפר אחד מהם.


בתוך כך, הבוקר ייערך אימון שחרור בקבוצה בו מנחם קורצקי יערוך שיחה עם השחקנים. המאמן העיד על בעיית חשק, כשסיכם את המשחק ואמר: "לא רצינו את זה מספיק, ההכנות לא היו מספיק טובות". אין ספק כי קורצקי יצא עם לא מעט חומר למחשבה.