בוחבוט: "ויתרנו על הדרך, באים רק לנצח"

מאמן אשדוד על דוד: "אוהב את התשוקה שלו". אוחיון הורחק

מ.ס אשדוד עשתה הערב (ראשון) היסטוריה, כשניצחה לראשונה אי פעם בכל המסגרות את הפועל רעננה. הדרומיים חזרו מפיגור ל-1:2 בזכות דין דוד, שכבש צמד בדקות הראשונות שלו על המגרש אחרי שנכנס כמחליף, ובתוספת הזמן הורחק. גם משה אוחיון, המאמן ללא התעודה של אשדוד, הורחק ליציע על דיבורים מיותרים עם השופט לירן ליאני.


"זה ניצחון של אופי, של ווינריות, של זיקה לנצח", סיכם אבי בוחבוט. "להביא את הדברים שעבדנו עליהם. השחקנים יודעים שכל משחק עבורנו הוא גמר גביע. אבל מהיום ב-22:00 מנתקים טלפונים ועוברים למשחק הבא. יצא כפליים שמח, בגלל שהשחקנים האלו עשו את ההיסטוריה, אבל בעיקר בגלל 3 הנקודות שלקחנו, זה דבר מדהים. היום ובשבוע שעבר עשינו מהפך, ויתרנו על הדרך, אלא באנו לשחק בשביל לנצח. יצאנו מהפיגור כמו גדולים, שאפו לכולם".


על החילוף והאדום של דין דוד הוסיף המאמן: "הוא חשב שליאני שרק לסיום, משמחה העיף את הכדור והסתבר שהוא לא שרק לסיום. הוא צנוע ומשקיע. אני כל כך אוהב אותו, את העבודה והתשוקה שלו. ידעתי שזה יבוא, הוא ילד מדהים. יותר קרדיט? מגיע לו מה שהגיע לו עד עכשיו. אנחנו לא עוסקים במי בישל או כבש, אלא במטרה מסוימת וקו מסוים. ככה אנחנו עובדים".

תגובתו של המאמן המפסיד, מנחם קורצקי: "בהחלט אחד המשחקים הפחות טובים שלנו. בחצי הראשון כשהובלנו אמרתי שלא הגיע לנו. מי שרצתה יותר ונלחמה יותר, ניצחה. זה נראה כאילו לא רצינו מספיק. קודם כל צריך להיראות טוב יותר, להילחם יותר, לא לקבל גול ממצב נייח, ולהיות חדים יותר בהתקפה. היה מרווח גדול יותר, אבל זו הסיטואציה, נצטרך להוריד לחץ מהשחקנים. אני לא מבין מאיפה בא הלחץ, בעיקר כשהובלנו. ניסינו לחזור, ולא הצלחנו, אבל זו היסטוריה מבחינתנו. החלק שלי? אבדוק את עצמי גם כן. היינו צריכים לדעת לשמור על היתרון".


גם דין דוד התראיין בסיום והסביר את ההרחקה שלו: "האמת חשבתי שנגמר המשחק ובעטתי את הכדור. כיף גדול, אני עובד קשה באימונים וחושב על זה שאני רוצה לשחק יותר. מקווה להיות במשחקים הבאים בהרכב. אנחנו עובדים קשה, מגובשים, כל אימון באים לעבוד. אנחנו מאמינים, וזה הדבר הכי משמעותי".