והבה עשוי להצטרף לנתניה כשחקן חופשי

בלם רעננה מסיים חוזה בקיץ. אנסה יחזור מול מכבי פ"ת

קרבות הפלייאוף התחתון אמנם לא הסתיימו עבור הפועל רעננה, אך ההכנות לעונה הבאה כבר החלו. במועדון יאלצו לחפש בלם חדש משום שמי שככל הנראה יעזוב, הוא בן והבה.


והבה שחוגג היום 26, משחק ברעננה חמש שנים, בהן הפך לאחד מעמודי התווך בהגנה ויסיים את חוזהו בסוף העונה. "הוא בלם מהטובים בליגה, שהפך לאחד השחקנים החשובים גם ברמה המקצועית וגם בחדר ההלבשה, יהיה קשה להיפרד ממנו", אמרו עליו בצוות המקצועי.


מסתמן שהתחנה הבאה של והבה, תהיה מכבי נתניה. היהלומים כבר הביעו עניין בבלם בחלון ההעברות האחרון, ואף פנו לרעננה בהצעה לטרייד עבור טים הויבך, אבל נתקלו בהתנגדות. כעת השיחות התחדשו והוא עשוי להגיע כשחקן חופשי.


בתוך כך, רעננה חוזרת לשגרה אחרי פגרת הנבחרות וזכתה לבשורות טובות. יוג'ין אנסה, שנעדר למעלה מחודש ימים בעקבות קרע ברצועה הצידית, חזר להתאמן עם הקבוצה וככל הנראה ישותף כמחליף כבר במשחק הקרוב מול מכבי פתח תקווה, שייערך בראשון באצטדיון המושבה.


אנסה הגיע בחלון ההעברות האחרון כהבטחה גדולה מבית"ר תל אביב/רמלה וכבש שלושה שערים בשש הופעותיו בקבוצה. עבור הקבוצה מהלאומית, הוא כבש שבעה שערים נוספים בחצי העונה הראשונה. "שמחים לקבל אותו בחזרה, אבל נהיה חייבים להיות עדינים עם החזרה שלו למגרשים, הוא עדיין לא כשיר במאת האחוזים", סיפרו בשרון.


בנוסף לאנסה, לאימוני הקבוצה הצטרפו גם אסף צור ובן סביר, שנעדרו במהלך השבוע כשלקחו חלק במשחק הידידות של הנבחרת הצעירה בגיאורגיה. אור דסה, שהיה אמור להצטרף אל השניים בסגל הנבחרת, סיים בשני האחרון לרצות עונש מחבוש בשירותו הצבאי וחזר גם הוא אל שורותיו של מנחם קורצקי.