התובע לאשדוד: "הגישו חומרים מפלילים"

ההתאחדות תבדוק האם היתה מעורבות של השחקן בהטיית משחקים

התפתחות נוספת בנוגע לחשדות של מעורבות שחקן אשדוד בהימורים נגד קבוצתו. התובע של ההתאחדות לכדורגל, ניר רשף, נכנס היום (שלישי) לתמונה וביקש במכתב רשמי מאשדוד את החומרים המעלים חשד כי השחקן היה מעורב בהטיית משחקים נגד הקבוצה.


בהודעה משותפת של היו"ר לכדורגל, שינו זוארץ, ויו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, נאמר: "אנחנו קשובים לשיח על חוסר ספורטיביות לכאורה המתנהל בימים האחרונים. ההתאחדות והמנהלת פועלות באמצעים גלויים וסמויים לשמור על טוהר המשחקים והכדורגל הישראלי".


"קשה לנו להאמין שיש ממש בשיח הקיים בנושא, אך במידה שבעקבות חקירה שתעשה יתברר כי קבוצה ו/או שחקן ו/או פעיל במועדון עברו על טוהר המידות, יפעלו ההתאחדות והמנהלת לנקיטת פעולות במישור הפלילי ובמשור המנהלתי - הרחקת השחקן או הפעיל במועדון לצמיתות, קיום משחקים חוזרים ו/או הפסקת תקצוב ו/או  סגירת קבוצות לצמיתות. לא נאפשר לאף אדם או גורם לפגוע בכדורגל הישראלי".


בוקר מתוח במיוחד עבר על אשדוד. שחקני נועלת הטבלה חזרו להתאמן ונפגשו לראשונה, מאז נחשף בערוץ הספורט שבמועדון חושדים שאחד מהם היה מעורב בהטיית משחקים נגד הקבוצה. השחקן החשוד התייצב במתחם האימונים כרגיל, כשבאימון עצמו משה אוחיון ושאר השחקנים בחרו שלא להתייחס לפיל שבחדר וניהלו את האימון ללא אזכור של האירוע. גורם בכיר במועדון שוחח עם השחקן וניסה להרגיע את הרוחות: "אנחנו נשקיט את הסערה הזאת".

כזכור, השחקן החשוד עבר אתמול שתי בדיקות פוליגרף, אחת מטעמו ואחת מטעם הקבוצה. במהלך הבדיקות נשאל השחקן שלוש שאלות שככל הנראה מנקות אותו מהחשד - האם אי פעם מכר משחק, האם היה שותף בהטיית משחקים והאם אי פעם הימר על משחק. השחקן השיב בשלילה על שלוש השאלות ויצא דובר אמת.


כעת, השחקן הפגוע שחווה משבר עמוק מול המועדון, צפוי להגיע לאימון כרגיל, כשכולם במועדון - השחקנים, ההנהלה והצוות מקצועי - מתוחים לקראת המפגש. "הרגשנו שזה לא יכול להיות", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "אסור לו לוותר להם הפעם, זה לרסק קריירה של בן אדם".


"הם פשוט מסרבים להשלים עם העובדה שהקבוצה בדרך לירידת ליגה ומחפשים שעיר לעזאזל", אמר השחקן שאף שכר את שירותיו של עורך הדין רועי רוזן ובדק עילה לתביעה, "מחכה לראות איך יסתכלו לי בעיניים היום", הוסיף.