השחקן החשוד בהטייה עבר פוליגרף בהצלחה

פרסום ראשון: הכדורגלן דובר אמת ועשוי לתבוע את אשדוד

היממה הסוערת שעוברת על מ.ס אשדוד נמשכה גם היום (שני), כשהשחקן החשוד בהטיית משחקים, כפי שחשפנו לראשונה בערוץ הספורט, עבר שתי בדיקות פוליגרף ונמצא דובר אמת בשתיהן. השחקן בודק עילה לתביעת אשדוד. במועדון אמרו: "נשקיט את הסערה".

הבדיקה הראשונה הייתה מיוזמתו של הכדורגלן ונערכה במכון פרטי, כשגם אחרי שעבר אותה, הוא לא הודיע על כך לקבוצה. הבדיקה השניה הייתה מטעם הקבוצה עצמה ונעשתה במכון בדיקה אחר. השחקן, שמיוצג ע"י עו"ד רועי רוזן, נשמע פגוע מהיחס אליו במהלך הימים האחרונים ולאחר התוצאות סיפר על משבר אמון בינו לבין אנשי המועדון: "זה יכול לגמור לי את הקריירה. אלך איתם עד הסוף, מתכנן לתבוע את הקבוצה".


השחקן נשאל בסך הכל שלוש שאלות בבדיקה: האם אי פעם מכרת משחקים? האם היית מעורב בהטיית משחקים? האם אי פעם הימרת על משחקי ספורט? השחקן ענה "לא" ונמצא דובר בכל התשובות. הבדיקה מטעם המועדון, יש לציין, נעשתה במכון שעובד עם חברת "ויצמן-יער", כך שההתאחדות לכדורגל כן הייתה מעורבת בהליך.

עוד אתמול במהלך היום ועוד לפני שנודעו תוצאות הבדיקות, ערך גורם בכיר במועדון שיחה קשה עם השחקן החשוד, שבה אף ביקש ממנו לעבור בדיקת פוליגרף במכון שיישלח על ידי המועדון. בין השחקנים שכבר חשדו בחברם, היו גם כאלו שניסו להבין במי מדובר ומרגע פרסום הדבר, קבוצת הוואטסאפ הקבוצתית רעשה, כשהשחקן בו חושדים לא הגיב. בינתיים השחקנים דורשים מההנהלה לפרסם את שמו, על מנת לנקות אותם.


בינתיים, גורמים בכירים נוספים במועדון, ביניהם גם המאמנים אבי בוחבוט ומשה אוחיון, התעדכנו ונחשפו גם הם אל קטעי הווידאו החשודים לכאורה והרגישו שאכן, משהו לא היה כשורה. "זה נראה רע מאוד", אמרו באשדוד, "ג'קי לא יוותר אם מישהו סרח בקבוצה שלו".


מזה תקופה שבקבוצה חשדו בשחקן בהטיית משחקים ולטענת גורמים במועדון, הוא כבר הסתבך לא פעם בעבר ושמו כבר נקשר בעבר בכותרות שליליות. השחקן מצדו, לא פרסם פוסט ברשתות החברתיות או הודעה רשמית בנושא, על אף שהוא יודע שהחיצים מופנים אליו. לחבריו הוא אמר: "כולם עוד יאכלו את הכובע".


אם זה לא מספיק, לאשדוד דאגה נוספת בגזרת הפצועים כשהמגן השמאלי, אביב סולומון, שנפצע במהלך האימונים בשבוע האחרון, נשלח אמש לבדיקת אולטרסאונד לפיה הוא סובל מקרע קטן בשריר בקרסול. בעיר הנמל מתנחמים מהעובדה שיוכל לנוח במהלך פגרת הנבחרות ועל פי ההערכות, השחקן יהיה כשיר כבר למשחק הבא נגד קריית שמונה.


בינתיים במועדון בוחרים שלא להתייחס או להוציא תגובה רשמית להתפתחויות.