הערעור יידחה? דסה צפוי להישאר בכלא הצבאי

ברעננה פסימיים באשר לסיכויי הקשר להשתחרר למשחק עם סכנין

דריכות גבוהה בהפועל רעננה לקראת המפגש עם בני סכנין שייערך ביום שבת הקרוב באצטדיון רמת גן. הקבוצה תגיע ללא מספר שחקנים קריטיים ובראשם אור דסה, ששוהה בימים אלו בכלא צבאי וככל הנראה לא ישוחרר למשחק.


כפי שפורסם כאן לראשונה, השחקן הסתבך בעת שירותו הצבאי כשנפשט לריתוק בבסיסו בגין עבירה של איבוד כומתה, אך ברח ממנו ומוקדם יותר השבוע נשפט על ידי מפקד הבסיס ל- 20 ימי מחבוש.


למרות שהוגש ערעור רשמי לרשויות הצבא, גורמים ביחידה של השחקן הסבירו כי נכון לרגע הזה השחקן צפוי להישאר בכלא הצבאי ולהיעדר מהמשחק. "ערעור על עונשים כאלו עולים לרמות הגבוהות וזה תהליך שלוקח זמן", הסבירו. בהנחה שהערעור ידחה, דסה צפוי לשוב לאימוני הקבוצה רק במהלך פגרת הנבחרות.


מחר (שישי) ייערך בשרון האימון המסכם לקראת המשחק הקריטי, בו מנחם קורצקי ינסה לעשות את ההתאמות הנכונות, כשהוא נאלץ להתמודד גם ללא בן והבה ומירקו אורמוש שירצו עונש הרחקה של תשעה כרטיסים צהובים. יוג'ין אנסה שסובל מקרע ברצועה הצידית ימשיך להעדר.


קורצקי אמר לקראת שבת: "איך שלא נסתכל על זה, יש הרבה קבוצות שעדיין מסובכות ואנחנו בתוכן. הקבוצה שתנצח בשני משחקים או שלושה תישאר בליגה. בשבת, יש לנו משחק מול קבוצה שהיא מתמודדת ישירה על הירידה ואנחנו צריכים לבוא בצורה הטובה ביותר בשביל לגמור את הסיפור. אנחנו צריכים לבוא מוכנים ואסור לנו בשום פנים ואופן להסתבך עוד פעם". במועדון בחרו שלא להתייחס להעדרותו של אור דסה.