דסה נשפט למחבוש ועלול להיעדר מול סכנין

פרסום ראשון: הקשר ברח מריתוק ועומד בפני 20 יום בכלא

פרסום ראשון. הפועל רעננה עשויה לפתוח את הפלייאוף התחתון מול בני סכנין ללא אחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה, ומסיבה שלא קשורה לענייני כדורגל. אור דסה, שלאחרונה רושם מגמת שיפור ומפגין יכולה טובה, הסתבך בשירות הצבאי ונכנס לריתוק.


הקשר, שמשרת כש.ג. בבסיס צריפין נשפט לעשרה ימי ריתוק בגין איבוד כומתה, כשהוא מורשה לעזוב את הבסיס לטובת אימונים ולמשחקים בלבד. במהלך השבוע האחרון, ברח דסה מהריתוק וכעת הוא עלול להיכנס למחבוש.


ברעננה עושים מאמצים רבים ונמצאים בתקשורת עם היחידה של השחקן על מנת למנוע את החמרת העונש, בתקווה שייקח חלק במשחק המשמעותי בשבת. התשובה, ככל הנראה, תתקבל מחר.


מדובר צה"ל נמסר: "החייל נשפט לריתוק בבסיס בגין עבירות של הופעה ולבוש. עקב הפרת תנאי הריתוק ועזיבת הבסיס, נשפט על ידי מפקד הבסיס ל-20 ימי מחבוש". כמו כן, נמסר גם כי ברעננה עדיין לא הגישו מכתב בעניינו של החייל: "המכתב המדובר לא מוכר ולכשיתקבל, יטופל במישרין מול הפונה".


מי שייעדר בוודאות בשל צבירת כרטיסים צהובים הוא הבלם, בן והבה. את מקומו בהרכב יתפוס טדי מזג, שהצטרף בינואר האחרון. זאת תהיה הופעת הבכורה שלו בהרכב, לאחר שהצטרף מדינמו בוקרשט. כמו כן, יוג'ין אנסה עדיין מתאושש מהקרע ברצועה הצידית ובקבוצה מאמינים כי הוא יעמוד לרשותו של קורצקי בסיום פגרת הנבחרת.