תסכול באשדוד: "הסיכויים להינצל קטנים"

השחקנים ביקרו את צוות האימון: "האימון המסכם היה בלאגן"

מ.ס אשדוד קיוותה לרשום אמש (ראשון) ניצחון על מכבי פתח תקווה, שיטרוף את הקלפים ויושיע אותה מהמצב העגום אליו נקלעה. אך גודל הציפייה כגודל האכזבה, וההפסד התקבל בצורה קשה מאוד בעיר הנמל כשנדמה שהתקווה הקטנה לשרוד בליגה מתחילה לדהות.


"ממשחק למשחק הסיכויים שנצליח לצאת מהמצב הזה קטנים", סיפר אחד השחקנים, "המשחק הזה היה מראה לעונה שלמה. כמה שאנחנו רוצים, דוחפים ומנסים - אנחנו פשוט לא מצליחים. זה כואב ומתסכל", הוסיף בעצב.


ברמה המקצועית נראה שההחלטה להציב את בנצי מושל באגף השמאלי ואת דן ביטון בעמדת הכנף הימני, פגעה ביכולות של השניים. ההתקפה של האשדודים לא הצליחה להמריא אמש ובמשחקים האחרונים בכלל, כשהנתונים המדאיגים מראים שהקבוצה לא מצאה את השער מזה שלושה משחקים רצופים.


כמו כן, הודו שחקני הקבוצה כי במהלך השבוע ההכנות למשחק היו מלאות בסימני שאלה ובלבול. משה אוחיון ואבי בוחבוט תרגלו לא מעט הרכבים ומערכים ועד הרגע האחרון, נותר הסגל בחוסר וודאות. "האימון המסכם היה בלאגן גדול. אף פעם אי אפשר לדעת מה משה אוחיון וג'קי בן זקן מתכננים ואין ספק שזה לא תורם לרמת הלחץ", אמרו.


בינתיים, באשדוד מתנחמים מתמונת משחקי הפלייאוף התחתון ומרוצים מהמשחקים שקיבלו. בסוף השבוע הקרוב, ישובו האשדודים לאצטדיון המושבה, לפגוש את הפועל ת"א, למשחק הראשון של הפלייאוף התחתון. "אם היינו עוקפים את מכבי פתח תקווה היינו מסתבכים במשחקי חוץ בזירות הצפוניות. זאת חצי נחמה" הסבירו.