קורצקי: "העולה לפלייאוף תקבע מהמשחק הזה"

תומר, בנימין וגאנם יהיו כשירים ברעננה לקראת הפועל חיפה

רגע לפני תום העונה הסדירה, הפועל רעננה שנמצאת במקום העשירי בטבלה, עדיין חולמת להעפיל כנגד הסיכויים לפלייאוף העליון. כשהיא עם 29 נקודות בטבלה, אחרי שניצחה את הפועל חדרה במחזור האחרון, הקבוצה של מנחם קורצקי תקווה לייצר המשכיות כשתפגוש ביום שבת הקרוב את הפועל חיפה בסמי עופר.


"אנחנו מגיעים מוכנים למשחק", אמר המאמן, "זה משחק שאי אפשר להתעלם מהחשיבות שלו לשני הצדדים, אם ננצח יהיה לנו סיכוי להיות בפלייאוף העליון, אבל ניצחון גם יכול לעזור לנו לברוח מהתחתית ואולי אפשר יהיה לגמור את הסיפור. בכל מקרה אני מעריך שהעולה לפלייאוף העליון תצא מהמשחק הזה", סיכם קורצקי.


כזכור, במחזור האחרון, רעננה שברה את הבצורת ההתקפית לאחר שלמעלה מחודש ימים לא טעמה את טעם הניצחון ואין ספק שהנקודות החזירו איתן את הביטחון בשרון: "הניצחון על הפועל חדרה היה עבורנו עוד צעד בדרך להגשמת המטרה האמיתית של הקבוצה – להישאר עוד עונה בליגת העל. נמשיך להשתפר ואולי אפילו בסוף ניכנס לפלייאוף העליון ונשיג גם את המטרות האישיות שלנו" סיפר קורצקי.


בפן המקצועי, יש למאמן סיבה להיות אופטימי שכן, מצבת הפצועים הצטמצמה משמעותית ויואב תומר שסובל מבקע בבטן, חזר לכשירות ויעמוד לרשותו בהתקפה. כמו כן, גם ירדן כהן, בן בנימין וקייס גאנם שנפצעו במשחק הליגה האחרון יהיו כשיר למשחק. יוג'ין אנסה שסובל מקרע ברצועה הצידית ימשיך להיעדר וצפוי לשוב לאימונים עם תחילת הפלייאוף התחתון.