"ב"ש ממש לא כיבדה אותי בתור ספורטאי"

הקושי באלופה, הקרבה לאביטן והשאיפות. לוסיו בראיון מיוחד

בעונה האיומה שחווה הפועל באר שבע, היא הספיקה להחליף אין ספור שחקנים, אבל בעונות קודמות, שבמהלכם היא זכתה בשלוש אליפויות רצופות, תחלופת השחקנים הייתה הרבה יותר נדירה. אחד השחקנים שנפרד מהמועדון בעונת 2016/17 היה לוסיו, שאמנם כבש בניצחון הגדול על אינטר בטרנר, אבל לא התאקלם ועזב אחרי חצי עונה.


לברזילאי בן ה-30 יש בטן מלאה על באר שבע ועל ברק בכר, אבל זה לא מנע ממנו לחזור לישראל ולהתאחד עם המאמן הבאר שבעי. ניסו אביטן רצה אותו בקיץ, והחלוץ התגלה כבינגו. לוסיו הוא אחד הגורמים העיקרים לעונה המדהימה של החדרתים. עם שמונה שערים עד כה בליגה, רק ירדן שועה מקדים אותו בטבלת מלך השערים.


"בב"ש שיקרו לגביי", לוסיו מספר, "מעולם לא יצאתי למסיבות, תמיד הייתי מקצוען. אם יצאתי, זה היה ביום החופשי שלי. אם לא הייתה לי עבודה, ברור שיצאתי. תמיד יצאתי עם בת הזוג שלי ולא לבד. לוסיו לא נשאר בב"ש כי לא אהבו את לוסיו. היה לי מאמן שאמר שהוא לא אהב אותי, הרגשתי שממש לא מכבדים אותי כספורטאי. לאף אחד אין זכות לדבר בצורה הזאת על ספורטאי, ספורטאי שנתן הכל למען המועדון".

הברזילאי לא שוכח לפרגן לשני החברים שעזבו, קווין טאפוקו ופרדי פלומה: "אני שמח מאוד בשבילם. הם התפתחו, אבל לא רק הם, כולנו כאן התפתחנו ביחד. לא 2-3 שחקנים, כולנו. הם קיבלו הצעות ואמרתי להם: 'כאן בישראל, אני יודע איך זה עובד. אם אתה משחק טוב 7-8 משחקים, אתה מיד מושך עניין'. הם צריכים לשמור על ראש צלול, כי כשמגיעה הצעה, אתה יכול להתבלבל".


"בשבילי ניסו מסמל דמות אב, הוא דואג לי ולכל השחקנים מאוד", מחמיא לוסיו למאמנו, "אבל עם כל האהבה לניסו, אני חולם לשחק שוב במועדון גדול ולקבל את הבמה הגדולה ביותר להציג את כישוריי. האם אני החלוץ הכי טוב בארץ? אני חושב שאני בין הטובים ביותר".