"דאבל? מכוונים לכל התארים, אנחנו מכבי"

יונתן כהן אחרי השער: "מה עובד לנו העונה? זה הכל ביחד"

חלום הדאבל של מכבי ת"א עדיין בחיים. הצהובים העפילו הערב (שבת) לשמינית גמר גביע המדינה אחרי דרמה אדירה וניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים משער של יונתן כהן בדקה ה-92, חמש דקות בלבד אחרי שנכנס כמחליף. ניר קלינגר ושחקניו המאוכזבים יצטרכו להתרכז מעכשיו במאבקי התחתית בליגה.


כוכב הניצחון, יונתן כהן, אמר בסיום: "זו הרגשה כיפית, במיוחד מול הרבה קהל וקבוצה חזקה כמו בית"ר. אני שמח שנכנסתי וניצחנו את המשחק. מה עובד העונה במכבי? אני לא יודע להצביע על נקודה ספציפית, זה הכל ביחד - הקבוצה, חדר ההלבשה והגיבוש שלנו". על השאיפות אמר הקשר: "האם אנחנו מכוונים לדאבל? ברור. מכוונים לכל התארים, זו מכבי ת"א".


המאמן ולדימיר איביץ' אמר בסיום: "לא התחלנו את המשחק כמו שרצינו, הדשא לא היה במצב טוב והיה קשה לנו להציג את היכולת הרגילה שלנו. יונתן כהן? לא רק היום הוא עשה עבודה טובה, אלא כל פעם שהוא מקבל הזדמנות. אני מרוצה ושמח שהוא משתפר".


איביץ' הוסיף: "חשוב להיות חזקים מנטלית. ראו שאחרי ההשער של בית"ר, השחקנים הלכו ישר לקו החצי כדי לחדש את המשחק ולנצח לפני ההארכה. יש לנו מזל כי יש לנו משחק קשה ביום שלישי (מול הפועל ב"ש) ולא היינו צריכים לשחק 120 דקות. המשחק מול ב"ש? כמו כל משחק, זה על שלוש נקודות".