חיימוב דמע: "עברתי תקופה קשה עם המשפחה"

מכבי חיפה חגגה העפלה לגמר. רטן: "הניצחון מוקדש לקהל"

מכבי חיפה עלתה הערב (שני) לגמר גביע הטוטו עם ניצחון 2:3 בפנדלים על היריבה העירונית אחרי 1:1 בתום 90 דקות. הירוקים לא הבריקו, אבל גיא חיימוב סיפק שתי הצלות טובות ששלחו את הירוקים למשחק הגמר בו הם יפגשו את מכבי תל אביב.


"מהרגע שמכבי חיפה התעניינה, לא היה לי ספק שאני רוצה להגיע לפה", סיפר גיא חיימוב, שדמע לאחר שריקת הסיום "רציתי לשחר עבור הקהל, העיר. זה היה עניין של ימים  מבחינתי. אני רואה שיש פה אנשים רציניים ויש את כל התנאים להצליח. אנשי הצוות הם הטובים ביותר, יש שחקנים שרוצים ועובדים מאוד קשה".


"זו הבכורה הכי כיפית ומדהימה שאפשר לפנטז עליה", הוסיף השוער, "אני שמח מאוד. עברנו עם המשפחה תקופה לא פשוטה בחודש האחרון, ובאמת זה היה פרץ של התרגשות אדירה. אני לוקח את הדברים הטובים מב"ש, עברתי שם תקופה מדהימה, לקחתי אליפות. הקהל היה מדהים. עברתי לחיפה ושינינו פאזה. אני שמח שזה בא לידי ביטוי על המגרש".


"הניצחון הזה טוב קודם לאוהדים" אמר מאמן הירוקים, פרד רטן, "הם תמכו בנו וגם אחרי שספגנו את ה1:1 הם עמדו מאחורינו, זה חשוב לנו. החלטתי להתחיל עם שחקנים צעירים מהאקדמיה, ואהבתי את זה. טוב לראות אותם. זה תיקו שכולו ניצחון, אמנם בפנדלים זה נכון, אבל עדיין ניקח את זה למשחק הבא, היה משחק נחמד שלנו".


"לגיא חיימוב הייתה הופעה טובה היום", הוסיף המאמן, "כל הקבוצה שיחקה טוב את האמת. אמרתי במחצית שצריך סבלנות ולהמשיך לתקוף, הפועל חיפה קבוצה טובה מאוד במתפרצות והם הגיעו רק להתקפה אחת מולנו. הפאזל עדיין לא מוכן, אבל יש לנו קבוצה טובה. היום יש לנו תחרות גם בספסל. אני שמח לראות את ההתפתחות של השחקנים מהאקדמיה".