בוזגלו: "אני מרגיש בודד בעולם הכדורגל"

צפו בקשר: אם יענקל'ה היה מעורב, דברים היו נראים אחרת

פחות מחודש לסיום העונה ומאור בוזגלו יושב בבית ומחפש קבוצה. פיצוץ המשא ומתן עם מכבי חיפה, הפציעה הקשה וחוסר הוודאות היו יכולים לשבור הרבה שחקנים, אבל לא את בוזגלו.

השחקן, שהתגבר על שתי פציעות קשות, מסרב להוריד את החיוך מהפנים, גם לא כשהוא מתאמן לבד וגם לא כשהוא יושב בבית ולא מוצא תשובות עדיין לעתיד לבוא. בראיון מיוחד ל"חדשות הספורט" הקשר מספר על תקופת ההחלמה הקשה, האימונים היום יומיים, הבדידות בעולם הכדורגל, וגם: חושף את קיר ההשראה המיוחד שבביתו. ראיון עם שחקן מסוג אחר.


"ככל שעובר הזמן אני יותר חזק, יותר דינאמי ועושה דברים טובים יותר. היום אני מרגיש הרבה יותר טוב", בוזגלו פתח את דבריו, "עברתי משבר מנטאלי לפני כמה חודשים. היו שבועיים שאמרתי לאישתי שאני לא רוצה להתאמן, לא רוצה לעשות כלום".


מבט על הברך מלאת הצלקות של בוזגלו תעיד על רגעי השבר הלא פשוטים עימם הוא התמודד: "אני לא מתבייש בצלקות שלי. כל צלקת היא סיפור בפני עצמה, אני רואה בחזרה שלי סוג של מלחמה. מלחמה מנטאלית ומלחמה פיזית, ביני לבין עצמי. הרופא אמר לי שהרגל שלי היום יותר חזקה משהייתה ביום שבו התחלתי לשחק. היה לי קשה לראות כדורגל מהצד".


מאור בוזגלו אמור היה לפתוח את העונה עם מכבי חיפה. הקהל הירוק תמך בו, יענקל'ה שחר הצהיר בפומבי שהוא תומך בו ואף הגיע לבית החולים בו עבר את הניתוח, אלא שאז המשא ומתן בין הצדדים עלה על שרטון והקבוצה הודיעה על פיצוץ המשא ומתן. "אני זוכר שעורך הדין שלי התקשר אליי ואמר לי שיש סיכום עם מכבי חיפה, אבל אחרי שלושה ימים קיבלתי טלפון שכל מה שסיכמנו, עלה על הכתב בצורה אחרת", בוזגלו משחזר את המגעים, "אני חושב שאם יענקל'ה שחר היה יותר מעורב במשא ומתן איתי, אפשר היה להתקדם".

כשאומרים מאור בוזגלו אומרים יעקב בוזגלו. הסוכן/אבא תמיד נוהג להתראיין בעניינו של הקשר, והיה גם האיש שניהל את המגעים שהתפוצצו עם מכבי חיפה. "אבא שלי לא גרם לי להישאר קירח. אומנם אני נמצא בחוסר ודאות, אבל זה מבחירה", בוזגלו התייחס לאביו, "האתגר הבא שלי יהיה מקצועי ופחות כלכלי. המטרה העיקרית שלי היא לחזור למשחק. הבונוס שלי יהיה דברים אחרים. מבחינתי הכי חשוב זה לחזור לדשא".


בחצר ביתו של מאור בוזגלו אפשר לזהות קיר גדול שעליו מתנוססים משפטי השראה שהוא כתב לעצמו, ומעידים על אופיו השונה. "תהיה קיצוני, שאפתן והזוי. אנשים הגיוניים לא מגיעים לשום מקום", הוא דוגמא למשפט אחד. הקשר מסביר למה המשפט הזה מאפיין אותו: "אני שאפתן מאוד וקיצוני בדברים מסוימים. הזוי? זה כי אני לא עושה מה שאנשים אומרים לי, כך למשל לא הייתה לי מחשבה על פרישה. יש לי עוד הרבה פסגות לכבוש".


כל דבר בחייו מאור בוזגלו נוהג לשתף דרך הרשתות החברתיות. אחרי משחקים הוא העלה תמונות מחדר ההלבשה ונותן הצצה לחיי הכדורגלנים, דווקא מהמקום הזה ואחרי הפציעה הקשה, בסיום הראיון בוזגלו מספר שמה שרואים מהצד, הוא לא בהכרח מה שקורה בפועל. "אני מרגיש בודד בעולם הכדורגל", בוזגלו מספר, "כשאתה למעלה כולם רוצים להיות בקרבתך, אבל כשאתה למטה רק המשפחה איתך".


צפו בכתבת הווידאו