"הייתה התרגשות בהתחלה, בית"ר יקרה ללבי"

שכטר אחרי הבכורה במכבי. איביץ': "לא יצרנו מספיק מצבים"

מכבי ת"א בחצי גמר גביע הטוטו. הצהובים ניצחו הערב (ראשון) 0:1 את בית"ר ירושלים שהציגה הרכב חסר במיוחד. השחקנים של ולדימיר איביץ' לא הרשימו במיוחד, אבל הם גם לא נדרשו ליותר מדי בדרך לשלב 4 האחרונות. ארון שוינפלד כבש את שער הניצחון במשחק שבו איתי שכטר ערך בכורה.


החלוץ אמר בסיום: "אני שמח שעלינו לחצי הגמר. אני נכנס לעניינים אחרי שהייתי פצוע בקרסול אז אני קצת עייף ויש עוד הרבה עבודה". על האקסית, בית"ר, אמר החלוץ: "הייתה התרגשות בהתחלה. בית"ר זה מועדון שיקר ללבי וחשוב לכדורגל הישראלי, ואני מאחל להם הצלחה בהמשך. אני מקווה שהדברים שם יסתדרו, אבל אני מתעסק במכבי".


איביץ' אמר: "היינו טובים יותר במחצית הראשונה, שלטנו בפתיחה ובית"ר לא הגיעה להזדמנויות. אני יכול להיות מרוצה, אבל אנחנו צריכים להיות יותר יצירתיים מקדימה. לא יצרנו הרבה מצבים, אך ניצחנו. הרבה שחקנים שלנו שיחקו היום בפעם הראשונה וזה לא קל אחרי חודשיים".


איביץ' נשאל על שכטר ואמר: "זה היה המשחק הראשון שלו וכל השחקנים יצטרכו לעבוד קשה ולהשתפר. זו רק תחילת העונה". על מאור קנדיל שהצטרף לצהובים אמר המאמן: "הוא חתם היום ובאופן טבעי הוא יצטרך להתרגל לצורת המשחק שלנו".