בדרך חזרה? שיחות בין מכבי ת"א לבוזגלו

הקשר לא בטוח ימשיך בחיפה. דניאל ליפשיץ הודיע על פרישה

האם מאור בוזגלו בדרך חזרה למכבי תל אביב? בין הצדדים החלו שיחות ראשוניות באמצעות גורם שלישי ובשבוע הקרוב עשויה להיערך פגישה ראשונה בין ראשי הצהובים לשחקן ונציגיו.


לפני הפגישה הזו בוזגלו ואביו יעקב יפגשו ביום שלישי עם מכבי חיפה וידונו בהמשך דרכו של הקשר במועדון. כזכור, בעקבות פציעתו של השחקן החוזה שלו בכרמל למעשה התבטל וכעת הצדדים צריכים לחתום על חוזה חדש אם ברצונם שהשחקן ימשיך בירוק.


יעקב בוזגלו מתכוון לשמוע את הצעת מכבי חיפה ולאחר מכן להודיע האם בנו יחתום על החוזה החדש במכבי חיפה או ישמע הצעות ממועדונים אחרים.


במכבי תל אביב בכל מקרה לא מתכוונים להוציא כסף רב על רכישת שחקנים ישראלים הקיץ בעקבות העבירה על תקנון הפייר-פליי הפיננסי ולכן מעוניינים מאוד בהחתמת שחקנים בכירים שיכולים להגיע בהעברה חופשית כמו בוזגלו. גם איתי שכטר, שכבר נפגש עם הצהובים ביום חמישי, יגיע בחינם, כשהצהובים מאמינים כי הוא יחתום כבר בשבועיים הקרובים.


בוזגלו בן ה-30 גדל במחלקת הילדים של מכבי ת"א, אך עזב עוד לפני שהגיע לגיל נוער. ב-2008 חתם הקשר בקבוצה הבוגרת ושיחק בה במשך שלוש שנים (17 שערים) עד שעבר לסטנדרד ליאז' הבלגית. בוזגלו, שערך העונה חמש הופעות בלבד במדי מכבי חיפה לאחר שנפצע פעם נוספות ברצועות הברך, זכה עם הצהובים בגביע הטוטו ב-2009.



בנושא אחר, מכבי תל אביב ערכה אחר הצהריים את האימון האחרון שלה לעונה, כשבתחילתו הודיע שוער המשנה של הקבוצה, דניאל ליפשיץ, על פרישה מכדורגל. השוער בן ה-30 תולה את הכפפות בעקבות פציעה בכתף ממנה התקשה להחלים, לאחר שעבר ניתוח מוקדם יותר העונה.


"היו לי שלוש שנים נפלאות במכבי ת"א", ליפשיץ אמר לאתר הרשמי. "שמחתי לעשות דרך ארוכה במהלך הקריירה ואם הייתי צריך לבחור מועדון ומקום בו אני מסיים את קריירת המשחק שלי זה כאן. הנסיבות אמנם לא ממש משמחות שכן מדובר בפציעה בכתף, אבל ברצוני להודות לכל מי ששיחקתי איתו, התאמנתי תחתיו או עבדתי איתו במהלך שלוש השנים במכבי ת"א ובכלל לאורך הקריירה".


ליפשיץ עלה לבוגרים במכבי נתניה, שם הפך לשוער הראשון לאחר עזיבתו של דניאל יאמר, והראה יכולת טובה בליגה ובאירופה, על אף שהקבוצה איבדה את רוב נכסיה.


בהמשך היה שוער המשנה של הפועל ב"ש, ושיחק גם באחי נצרת, הכח רמת גן, מכבי הרצליה, אום אל פאחם והפועל אשקלון. לאחר מכן שב לליגת העל ותפס את כפפות ההרכב בהפועל רעננה, עד שמכבי תל אביב השאילה אותו, ובהמשך אף רכשה אותו מהמועדון מהשרון.


לשוער היו מספר הצעות לעונה הבאה מקבוצות בשתי הליגות הבכירות, אך לאחר שלא הצליח להחלים ולחזור לאימונים מלאים ללא כאבים עזים, החליט לפרוש.