קרלוס יעזוב, קרויף: "אסתכל לאחור בגאווה"

מאמן מכבי נפרד. גולסה: "רק כשיעזוב, יבינו מה הוא עשה"

זמן להיפרד. ג'ורדי קרויף קיים היום (שישי) את מסיבת העיתונאים האחרונים שלו, ככל הנראה, כמאמן מכבי ת"א, רגע לפני המשחק שינעל את העונה מול בני יהודה ביום שני (21:00). במהלכה הוא גם סיפר כי מלבד חואן טוריחו, גם עוזריו, קרלוס גארסיה, דני פויאטוס ודומינגו מרין יעזבו.


"אני עוזב שמח, גאה", סיפר קרויף, "תמיד יש מקום לשיפור. אני יכול להסתכל לאחור עם חיוך. כשהגעתי רציתי להיזכר כמי שעשה יותר דברים טובים ורעים ואני חושב שעשיתי את זה. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לסיים את העונה הכי טוב שאנחנו יכולים ואז כולם יקבלו חופשה שהם צריכים. במנהלת קיבלו החלטה נכונה, לתת לשחקנים קצת מנוחה".


המאמן נשאל על המגרש הביתי ושלח חץ ביקורת לראש עיריית ת"א, רון חולדאי: "האצטדיון בנתניה לא מרגיש כמו המבצר שלנו. אני מקווה שבלומפילד יהיה מוכן. ת"א איחרה בתגובה. חשבו שיש דברים יותר חשובים עבור העיר, אבל ספורט מאחד אנשים. יש פה כמה מועדונים. ראש העיר לא עשה מה שהוא צריך. עכשיו זה נעשה, אבל 2-3 שנים באיחור. אין ספק שעם בלומפילד, יהיה סיכוי גדול יותר לזכות באליפות. צריך רק להשוות את הנתונים מבלומפילד לנתניה. רואים שחסרות לנו הנקודות בבית".


אחרי קרויף, אייל גולסה סיכם את התקופה של ההולנדי: "מההתחלה, כשג'ורדי הגיע, ראו זה משהו שונה. הוא עשה פה דברים מדהימים. כשהוא לא יהיה, ירגישו מה הוא עשה. אם זה היה תלוי בנו, ג'ורדי היה נשאר פה עד גיל 70". עוד הוא הוסיף: "העונה הזו הייתה ארוכה. אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, אז אנחנו לא מחכים שזה יסתיים. זה היה יכול להסתיים יותר טוב, אבל נעשה את זה עד הסוף".


האקסודוס הספרדי של מכבי ת"א כולל גם את חוסה רודריגס, שנפרד ברשתות החברתיות: "לפני שהגעתי לפה, הייתה לי דעה מוקדמת שגויה על ישראל. אולי אני לא שמח מאיך שהעונה הסתיימה, אבל אני שמח שהכרתי את התרבות הישראלית ואת האנשים שגרים פה. תמיד רציתי לבקר בישראל בגלל הדת שלי והגשמתי את החלום לבקר פה. אני מאחל כל טוב למכבי ת"א ומקווה לראות את כולם בעתיד. יאללה מכבי".