מכבי ת"א תחל היום במו"מ עם איתי שכטר

המנכ"ל מנספורד יברר גם לגבי ורד. דיווח: מרציאנו מועמד

מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, צפוי להיפגש היום (חמישי) עם אבי נמני על מנת לנסות ולהחתים את איתי שכטר במועדון. בין הצדדים כבר התקיימו שיחות, אך היום צפוי המשא ומתן להיפתח באופן רשמי. במכבי מתכוונים להציע לחלוץ, שמסיים את חוזהו בבית"ר ויהיה שחקן חופשי החל מיום שלישי, חוזה לשנתיים בשכר של כ-350 אלף דולר לעונה.

בכל מקרה, העסקה לא תיסגר היום היות ונמני ושכטר ייפגשו גם עם הפועל ב"ש ומכבי חיפה וינהלו משא ומתן עם שלושתן במקביל. למרות זאת, במכבי אופטימיים לגבי הסיכויים שהחלוץ יעדיף אותם, היות ויקבל תפקיד משמעותי יותר מזה שיקבל בב"ש ויהיה במועדון מצליח יותר ממכבי חיפה, שם גם חווה עונות לא טובות.


הצהובים גם יבררו עם נמני לגבי עידן ורד ואנטואן קונטה לגבי מצבם בבית"ר ירושלים, לאור הכרזתו של אלי טביב על כך שהוא רוצה לעזוב את המועדון. במידה שהקבוצה מהבירה תסכים למכור את אחד מהם, או את שניהם, מכבי תהיה מעוניינת בשירותיהם.

מנספורד עצמו נכח אמש במשחקה של מכבי נתניה מול בני יהודה על מנת לעקוב אחר המושאלים ממכבי המשחקים בשתי הקבוצות. המנכ"ל זכה לראות את מתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה ויונתן כהן בתצוגת תכלית בניצחון הגדול של הכתומים על נתניה. בנוסף, הוא התרשם גם ממאור קנדיל ואמיליוש זובאס, שמכבי נמצאת במשא ומתן לרכישתם מבני יהודה.


דיווחים בסקוטלנד טוענים שאופיר מרציאנו חזק על הכוונת של הצהובים לעונה הבאה. שוערה של היברניאן, שחתום עד 2021, עשוי לרשת את מקומו של פרדראג ראיקוביץ', שעל פי ההערכות צפוי לעזוב לקבוצה באירופה. בדיווחים נטען גם שמכבי חיפה מעוניינת במרציאנו.