צפו בקרויף מונף: "תמיד קיבלתי פה אהבה"

מאמן מכבי במשחק הבית האחרון: "יכולנו לעשות יותר העונה"

מכבי תל אביב אומנם תסיים עוד עונה ללא אליפות. אבל הצהובים נחושים להשאיר טעם מתוק אחרי שהערב (שלישי) גברו 1:3 על בית"ר ירושלים, עקפו אותם בטבלה ויכולים לסיים את העונה במקום השני, כשנותר מחזור אחד לסיום העונה. אבי ריקן, אופיר דוידזדה וניק בלקמן הבקיעו לקבוצה של מיץ' גולדהאר.


ג'ורדי קרויף נפרד מהקהל במשחק הבית האחרון שלו במועדון אחרי שש שנים. השחקנים הניפו את ההולנדי על הכתפיים ורצו לאוהדים הצהובים שהחזירו לו אהבה על התרומה שלו במהלך הקדנציה הארוכה כמנהל ספורטיבי ומאמן. "תמיד קיבלתי כאן אהבה. זו הרגשה נהדרת", סיפר קרויף.


על העונה: "אני מרגיש שיכולנו לעשות משהו שונה והרבה יותר. הפסדנו הרבה נקודות מול קבוצות שביום רגיל מכבי צריכה לנצח אותן. עדיין חסרים דברים ואם נעשה ניתוח נכון, אני בטוח שמכבי תתקן ותחזור למקום הראוי לה. אני חושב עדיין שאחרי הכל במכבי יש בסיס טוב להצליח בו".


על תפקידו כמאמן: "זה מסע ארוך. לקחתי סיכון. יכולתי לבחור בהחלטה הקלה אבל אני לא מפחד לקחת סיכונים. אני יודע משהו או שניים על הכדורגל הישראלי. תמכו בי וסמכו עליי מהיום הראשון ועד האחרון. כשלא זוכים בתארים, אז האחריות היא שלי כי אני בניתי כאן את הקבוצה. זה חלק מתהליך הלמידה שלי. השחקנים נתנו בשבילי הכל מהרגע הראשון". 


משטרת השרון עצרה לפני המשחק אוהד מכבי ת"א לאחר שיידה אבן ושבר זגוגית רכב בנתניה. זאת לאחר שהתקבל דיווח על זריקת אבן לעבר רכב חולף על גשר האיצטדיון בעיר. כוחות משטרה שהיו במקום איתרו את החשוד ולאחר מרדף רגלי אחריו הוא אותר בתוך כיתת לימוד בבי"ס בנתניה הסמוך למגרש. החשוד נעצר והובא לתחנת המשטרה לחקירה.