אבוקסיס חתם ל-5 שנים נוספות בבני יהודה

בחוזה אין סעיף יציאה לנבחרת בשנתיים הקרובות: שמח להמשיך

נשאר כתום. יוסי אבוקסיס האריך את חוזהו בחמש שנים בבני יהודה, ללא סעיף יציאה לנבחרת בשנתיים הקרובות. "בני יהודה שמחה להודיע שמאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, חתם על חוזה חדש ל-5 שנים. החוזה, שנחתם ביום חמישי האחרון, הוא ללא אופציית יציאה, גם לא למשרת מאמן נבחרת ישראל לקדנציה הקרובה", נכתב בהודעה הרשמית.


"הרגשתי שהמצב הזה, של אי הודאות, אינו נכון והוגן כלפי אוהדי בני יהודה וכלפי הבעלים של המועדון, ברק אברמוב ולכן קיבלתי את ההחלטה לחתום על חוזה ארוך טווח", אמר אבוקסיס לאתר הרשמי, "כמובן שאשמח לאמן את הנבחרת בעתיד, אבל ב-5 השנים הקרובות אני כתום".


המאמן המשיך: "לאורך כל השנה חזרתי ואמרתי שכיף לי כאן. עשינו עונה טובה, אבל חשוב מכך, נהנינו מהדרך. בשנתיים שברק אברמוב מוביל את בני יהודה, כל המערכת עברה שינוי גדול לטובה ואני שמח להמשיך את התהליך שאנחנו עוברים, גם ברמה הניהולית וכמובן שברמה המקצועית. אני רוצה להודות לברק על התמיכה והאמון".


במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן: "זה לא היה פייר מבחינתי למשוך את המועדון הזה ולחכות עד אמצע או סוף יוני, לא יודע מתי ייבחר מאמן לנבחרת כדי להחליט. יש פה מועדון שלם, מועדון חזק עם בעלים שמשקיע כל כך הרבה כסף ולהחזיק אותו עד הרגע האחרון זה לא פייר מבחינתי".


על ההתמהמהות במינוי מאמן הנבחרת אמר: "אני לא אכנס להתנהלות של ההתאחדות, אני חושב שהם עושים מה שטוב להם וזה בסדר. אני עושה מה שטוב לי ולבני יהודה, זאת גאווה גדולה לאמן את נבחרת ישראל וזה כבוד עצום לכל מאמן אבל בטיימינג הנוכחי כרגע זה מה שנכון לי ולבני יהודה. אם עדיין אהיה מועמד לקדנציה הבאה, אני מאוד מאוד אשמח”.


הבעלים, ברק אברמוב, הוסיף: "מבחינתי זה היה ברור מהרגע הראשון שיוסי הוא הבנאדם שאני רוצה שיתווה ויכתיב את הדרך המקצועית של המועדון בשנים הבאות ואני שמח מאוד שזה מה שיקרה".