מכבי ת"א סיכמה עם רמה"ש על שיתוף פעולה

במסגרת העסקה, הצהובים צפויים לרכוש את הכרטיס של גאנם

מכבי תל אביב סיכמה עם עירוני רמת השרון על הסכם שיתוף פעולה נרחב במודל דומה לזה שבו היא מאמצת את בית"ר ת"א רמלה, כפי שפורסם לראשונה בערוץ הספורט. הקבוצה המקומית תהנה משיתוף פעולה מקצועי עם מכבי ועם מחלקת הנוער שלה, ותזכה לעדיפות בקבלת שחקנים בהשאלה. הצהובים מצידם ימשיכו להשגיח מקרוב על השחקנים ויתרמו גם את אנשי המקצוע לרמה"ש כשמי שככל הנראה יקבל את תפקיד המאמן בעונה הבאה הוא מאמן קבוצת הנוער של מכבי, גיא צרפתי.


העסקה עדיין תלויה באישורו של ראש עיריית רמת השרון, אבי גרובר, שצפוי להיפגש עם נציגי מכבי ת"א בימים הקרובים ורוצה לוודא ששחקני הנוער של המועדון לא יפגעו. כזכור, קבוצת הנוער של רמת השרון העפילה לפני כשבועיים לגמר גביע המדינה. במסגרת העסקה צפויה מכבי גם לרכוש את כרטיס השחקן של קייס גאנם, אך ככל הנראה להשאיר אותו כמושאל לעונה הבאה.


במקביל, נרשמה התפתחות גם באפשרות שמכבי תבנה אצטדיון בשטח העיר בו נמצא כיום בסיס חיל המודיעין בגלילות. לאחרונה התקבל האישור לפינוי הבסיס והעברתו לעיר הבהדים. האצטדיון עשוי לשמש גם את נבחרת ישראל, כשפגישה נוספת נערכה בין עיריית רמת השרון לעופר עיני בשבוע שעבר.


לרמת השרון כבר יש אישור ממשלתי להקים איצטדיון באיזור גלילות בשטח בו קיים היום בסיס צה"ל. על פי התוכנית, האצטדיון ייבנה בלב איזור תעשייה חדש ומרובה דרכי גישה ומקומות חניה. בכל מקרה, האישור לבניית האצטדיון לא יתקבל בחצי שנה הקרובה היות ומדובר בשנת בחירות, אלא רק לאחר הבחירות המקומיות לעיריית רמת השרון, אך קיימת אופטימיות בנושא.