ניסנוב: "הפועל ת"א תחזור לצמרת ליגת העל"

בעלי האדומים בערב גאלה: "רפואה הדביק בתשוקה שלו"

חוגגים את שהיה ומתכננים שיהיה. הפועל תל אביב ערכה אמש (ראשון) ערב גאלה בביתו של הבעלים, איציק ניסנוב, בכפר שמריהו, עם למעלה מ-170 אורחים.


 הבעלים שרון ואיציב ניסנוב, זאב גרינברג ובועז תושב נכחו באירוע, אותו הנחה יוסי מרשק, שחקן הקולנוע והתאטרון ואוהד הקבוצה כמובן.


"הגענו לכאן מאהבה, באנו ורצינו לעשות דברים בצורה שונה, גם בפן הכלכלי וגם בפן הניהולי. הפועל נמצאת בדרך טובה ובידיים בטוחות. אני רוצה לפרגן לצוות המקצועי, לשחקנים ולהנהלה", אחד מהבעלים, איציק ניסנוב, הביע אופטימיות, "אני שמח שקובי רפואה איתנו, אין מאמנים עם תשוקה ורצון להצליח כמו שיש לו והוא הדביק בכך את כל המועדון. אני מבטיח לכל הנוכחים כאן, שהפועל תל אביב תחזור מהר מאוד לצמרת של ליגת העל".


מנכ"ל המועדון, רובי רגב, שלח גם הוא מסר מעודד לקראת ההמשך: "השנה נתקלנו באתגרים רבים שחלקם כמעט זרים להפועל. ראשית, האתגר המקצועי, להעלות את הקבוצה בחזרה אל ליגת העל בתוך עונה. במשימה הזו עמדנו, על אף שהיו מספר תקלות בלתי צפויות בדרך. בנוסף, היינו צריכים לייצר תשתית כלכלית וניהולית בכדי להבטיח שהמועדון יתפקד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בפנינו עומדים אתגרים רבים בעונה הבאה בליגת העל ובשנים הקרובות בכלל".