במכבי מרוצים: "החזרנו משהו מהכבוד שלנו"

שחקנים הקדישו את הניצחון לקרויף. פרץ: "הופתעתי מהשער"

בצל החגיגות של הפועל באר שבע גם במכבי תל אביב חייכו אמש לאחר שהבטיחו את הכרטיס לליגה האירופית והצליחו להיות הראשונים לנצח את האלופה בטרנר. "זה לא הפך את העונה לטובה, אבל לפחות הוכחנו מה אנחנו שווים והצלחנו להחזיר משהו מהכבוד שלנו", אמר אחד השחקנים.

חלק מהשחקנים הקדישו את הניצחון לג'ורדי קרויף והבהירו כמה חשוב היה להם להשיג לפחות את ההישג הקטן הזה כדי להמתיק את הפרידה שלו מהמועדון, בעוד הוא ביקש מהם להתמקד במשחקים שנותרו ולהיפרד ממנו עם המקום השני, אליו מכבי התקרבה לכדי שתי נקודות אמש ותארח את בית"ר לקרב ישיר עליו ביום שלישי.

בהנהלת הקבוצה שמחו לראות את השחקנים מראים שוב מחויבות ויכולת טובה. "אולי זה שהם יודעים שהמאמן הבא יחתום בקרוב וכבר עוקב אחריהם השפיעה", התייחסו לחתימתו הצפויה של ולדימיר איביץ' במועדון. המאמן הסרבי, על מועמדותו למכבי פורסם לראשונה בערוץ הספורט והוא צפוי להגיע לישראל בשבוע הקרוב ולחתום במכבי.

במכבי החמיאו לדור פרץ על השער הנהדר שכבש, ואמרו כי זהו תגמול על העבודה הקשה שלו בעונה האחרונה וחותמת על ההתקדמות הגדולה שעשה השנה. "הוא הוכיח שהוא יהיה חלק מעמוד השדרה של הקבוצה שתיבנה בעונה הבאה".


פרץ עצמו סיכם: "אני חושב שזה לא המקום שבו רצינו להיות בסיום העונה, אבל באנו לכאן לעשות את העבודה שלנו ועשינו אותה. זה גורם לנו לחשוב שוב שהיינו מסוגלים ליותר. במאני-טיים קצת נפלנו. האמת שבמשחק הייתי מופתע מהשער שלי, עד עכשיו בעטתי ליציעים וסוף סוף הגיע השער הראשון בליגה ואני שמח שזה שער כזה. אני לא יודע אם הניצחון הזה ישנה את המומנטום ביריבות עם ב"ש כמו שניצחון בטרנר לדעתי יש לו הרבה מהבחינה שזו הפעם הראשונה, וזה שובר מחסום פסיכולוגי אולי לקבוצות אחרות ואולי עושה משהו לב"ש, שאפשר לנצח אותה פה".