עזרא: הלב שבור. רוצה להישאר, לא תלוי בי

אכזבה בבית"ר. בן זקן: "עמדנו ביעדים, זו עונה טובה"

העונה של בית"ר ירושלים עוד לא הסתיימה, בטח כשהמקום השני עדיין לא הובטח, אבל הסיכוי הקלוש לאליפות נגוז הערב (שבת) עם ה-3:3 של הצהובים-שחורים באצטדיון המושבה נגד בני יהודה. אחרי ההפסד המאכזב בגמר הגביע, בית"ר השלימה שבוע שחור שבו איבדה את שני התארים ולא הצליחה להתאושש מול הכתומים.

המאמן בני בן זקן סיכם: "לא פשוט להרים את השחקנים. אני זוכר שפגשנו את ב"ש אחרי שהיא הפסידה 6:2 למכבי ת"א והפסידו לנו 3:1 בק"ש. זה לא פשוט להרים את הקבוצה. ניסינו, לא הצליח, ממשיכים". בן זקן רוצה לסיים את העונה לפני שלב הסיכומים: "אני לא עושה את זה עכשיו. ננתח, הייתה נקודה מרכזית בשבוע שגם בליגה וגם בגביע ברחו לנו. צריכים לראות שדברים לא תמיד בשליטתנו, זה בסה"כ משחק ודברים יכולים לקרות.

"האכזבה היא מעצם הגעה למשחק אליפות והפסד והגעה לגמר והפסד. אבל בשורה התחתונה, הקבוצה עמדה ביעדים שלה. היינו במאבק על האליפות. יש אכזבה, לא מסתירים אותה, אבל אם מסתכלים אובייקטיבית ומקצועית, הקבוצה הגיעה ליעדים שהציבו לה בתחילת השנה. אני חושב שעמדנו בכל המטרות שלנו, השגנו כרטיס לאירופה. זו עונה טובה שהסתיימה טוב מלבד תארים, שזה מאכזב".

על עתידו האישי הוסיף: "כולנו יחד, זה לא הזמן. אנחנו נשב. נצטרך לחשוב ואז להגיד דברים ולא להיפך". על המשחק אמר: "בשורה התחתונה שיחקנו לא כ"כ טוב בחצי השני, אבל המשחק הלך עלינו. הגול שספגנו שיבש את העניינים. הצלחנו לחזור ל-2:3 ואיכשהו נגמר 3:3. יכולנו לכבוש ויכולנו גם לספוג למען האמת, ותיקו משקף. לא הצליח לנו לנצח וממשיכים הלאה"

חן עזרא התקשה להסתיר את האכזבה: "נשבר לנו הלב, לכולנו. עשינו עונה גדולה ויצאנו בסוף בלי תואר. רוצים לסיים במקום השני". על עתידו בקבוצה אמר: "האופציה פגה, אבל על העתיד שלי נתעסק בעוד שבוע, אחרי שנסיים את העונה. אני רוצה להישאר, אבל זה כבר לא תלוי בי".


בצד השני, יוסי אבוקסיס סיכם: "אני חושב שבמשחק הזה הייתה שמירה הכי קטסטרופלית במצבים נייחים מאז שאני מאמן. מצד שני, ידענו להתעלות בחצי השני. אני חושב שגם בחצי הראשון שלטנו וכבשנו שלושה שערים בחצי השני ועוד שניים-שלושה מצבים שיכולנו לכבוש". על החילוף של יונתן כהן שהביא את השוויון: "יוני נכנס יפה וזה גם חלק מהמשחק. אני לא אוהב לקבל שלושה שערים".


על החוזה שלו אמר: "בקרוב נדע, נחכה כולנו. אני בעיקרון חתום פה לשנה הבאה, כל מה שמדברים מסביב, נחכה קצת ונדע. אני בכל מקרה מכין ועובד על השנה הבאה, צריך להכין אותה בלי קשר למה יהיה. אני חושב כרגע על בני יהודה ואיך לשפר אותה לשנה הבאה. יש פה בסיס טוב של שחקנים אנשים חושבים שבני יהודה תהפוך את עורה בסגל ולא יודעים שהרבה חתומים פה גם לשנה הבאה, לא נצטרך לעשות מתיחת פנים. נביא שחקני חיזוק חזקים ואני חושב שתהיה לנו קבוצה טובה".