מימר: לא עוזב את מכבי פ"ת מסיבה מקצועית

המאמן ייפרד אחרי אשקלון. לידור כהן: "מצב לא נעים"

לאחר שהודיעה כי מאמנה, שרון מימר, לא ימשיך בעונה הבאה, תשחק בראשון מכבי פ"ת מול היורדת, הפועל אשקלון, ותנסה לסיים את העונה בצורה חיובית. "אני חש רגשות מעורבים", סיפר מימר על הפרידה. "מצד אחד נהניתי פה ואני אחד שאוהב להמשיך דרך במקום כדי לנסות לקדם, להצליח ולשפר דברים. מצד שני במצב שנוצר אני לא חושב שהיה פה מה להמשיך".


המאמן המשיך: "יזמתי את הפגישה כי הרגשתי שאין פה קשר לכדורגל ויש פה רעשי רקע שלא יוכלו לתת לנו להמשיך. אמשיך הלאה לאתגר הבא. בכללי, נעשתה פה עבודה טובה והראייה לכך שלפני שבועיים ישבנו לסגור את החוזה לעונה הבאה. קרה מה שקרה וכמו שאמרתי, לא בגלל הנושא המקצועי לא אהיה פה בעונה הבאה. אני מקווה שהשחקנים יסיימו את העונה טוב בשביל עצמם, לא בשביל אף אחד, לא בשבילי ולא בשביל מכבי פתח תקווה".


גם לידור כהן התייחס לפרידה העגומה בין הצדדים: "אני מעריך מאוד את שרון, נהניתי לעבוד איתו, הוא נתן לי את הכלים להצליח. זו העונה הכי טובה מבחינת יכולת ומספרים. זה לא נעים מה שקרה, הוא לא אשם כי אנחנו שיחקנו על המגרש. בקבוצת כדורגל אי אפשר להחליף את כל השחקנים. אני מאחל לשרון את כל הטוב שבעולם, אני בטוח שהוא יצליח באתגר הבא שלו. עד סוף העונה נמשיך הלאה, אנחנו ספורטאים ולא רוצים להפסיד בשום אימון, בטח שלא במשחק האחרון לעונה. מה הלאה? נראה מה יקרה בקיץ".