"אם החוזה לא יוארך, אולי אעזוב את נתניה"

ערן לוי, שחתום עד הקיץ הבא, הטיל פצצה לאחר הניצחון

מכבי נתניה הוכיחה לנו לא פעם העונה כמה כישרון יש לה. אחרי שבשבוע שעבר היא הובסה 5:1 על ידי הפועל באר שבע, הערב (שני) היא פיצתה את אוהדיה בגדול עם ניצחון 1:4 על בית"ר ירושלים תוך תצוגת כדורגל נפלא שלווה בשערים מרהיבים. מה שהעיב מעט על השמחה הוא הרחקתו של דיא סבע שייעדר משני המשחקים הקרובים של היהלומים.


"אם החוזה שלי לא יוארך, לא בטוח שאשאר במכבי נתניה", אמר ערן לוי, שמחזיק בחוזה עד לקיץ הבא, "חתמנו לפני כמה חודשים. אני לא יודע מה בדייוק עושים, יש מי שמטפל בזה אבל נדע במהלך השבוע, ואם לא אשאר זה חלק מהכדורגל. המועדון יודע מה המצב, אנחנו מנהלים משא ומתן כמו כל מועדון, נתניה מודעת לזה שאם זה יימשך ככה, יכול להיות שלא נמשיך".


"אנחנו לא מסתכלים על ב"ש", הוסיף לוי, "אותנו לא מעניין מי תיקח אליפות. יש לנו קבוצה טובה מאוד בנתניה ואנחנו רוצים להוציא ממנה משהו. אני מקווה שנעשה את זה כי אולי זה לא יחזור. אני חייב ששחקנים צעירים מסביבי, אני קיים בשביל זה. בעבר פספסתי את זה, היום כבר לא".

"אנחנו רוצים את ערן, זה עניין של מו"מ", אמר עוזר מאמן מכבי נתניה, שי ברדה, "בכל מקום שנאמן וכמה שנים שנאמן נרצה שחקן כמו ערן לוי. מקווה שהדברים יסתדרו ומקווה שכך יהיה".


"רצינו להגיע למצב שמצמצמים לבית"ר שטחים, רצינו שהבלמים יניעו את הכדור וליצור צפיפות באגפים, אלו החוזקות של בית"ר שהיא קבוצה אדירה", הוסיף ברדה, "היינו ממש מחויבים והגענו לכל הכדורים. התוכנית עבדה כי בית"ר רצתה לנהל את המשחק. שאפו לבחורים שעבדו קשה. המטרה היא להשיג את הכרטיס לאירופה".


"הויבך תמיד היה בתוכניות, אנחנו מקווים שדברים יסתדרו" סיכם ברדה. "בנתניה כל אחד מתעסק במה שצריך. יש הנהלה ואנחנו מקווים שזה יסתדר, אנחנו רוצים אותו איתנו".