רטן זעם במחצית: אתם לא מכבדים את המקצוע

מאמן חיפה בא בטענות למאבוקה והטיח בשחקנים: מביישים אותי

אם מכבי חיפה חשבה שסכנת הירידה חלפה אחרי ה-0:4 על הפועל עכו במחזור הקודם, הערב (שבת) הירוקים קיבלו עוד סטירה. הפסד 2:1 למ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א קבע שהקבוצה של פרד רטן שבע נקודות בלבד מהקו האדום כשנותרו חמישה מחזורים לסיום והמשחק מול השטיח של הליגה מעכו מאחוריהם. פנדל של אור אינברום (84) ביטל שער שוויון של ניקיטה רוקאביצה (70), לאחר דור ג'אן העניק יתרון למארחת (45) וקבע: חיפה תצטרך להזיע עוד כמה מחזורים.


בסיום עמד המנהל המקצועי, מו אלאך, מחוץ לחדר ההלבשה של חיפה ולחץ את ידי השחקנים, אבל הדינמיקה מול רטן במחצית ובסיום הייתה שונה ב-180 מעלות. במחצית ההולנדי הטיח בשחקנים: "אתם מביישים אותי ואת עצמכם. אתם לא מכבדים את המקצוע", כשהוא מתקשה להירגע. בסיום חטף מאבוקה את האש, כאשר רטן נכנס לחדר ההלבשה בזעם ואמר לקמרוני: "הפעולה שלך היא חסרת אחריות", ויצא.


למצלמות אמר המאמן: "אני מאוד עצוב. זה לא מצחיק. במחצית הראשונה זו לא הייתה הקבוצה שלי. במחצית השנייה השתלטנו על המשחק, כבשנו שער. בדקות האחרונות ביצענו עבירה לא חכמה וזה עלה לנו בפנדל ובהפסד".


על המשיך המאבקים בתחתית הוסיף: "הכל אפשרי בליגה הזו. אנחנו צריכים לאסוף נקודות. במחזור הבא מחכה לנו משחק שהוא כמו גמר. אנחנו חייבים לנצח. כשהגעתי לפה לא חשבתי שניאבק בתחתית. אחרי כמה שבועות אמרתי שאנחנו צריכים לדאוג שנישאר בליגה. יש לי בטחון שנישאר בליגה".

תורג'מן על תקרית אינברום: "אי אפשר לעבור לסדר היום"
מאמן המנצחת, עמיר תורג'מן, סיכם: "במחצית הראשונה היינו טובים ובמחצית השנייה התגוננו מעט והלכנו אחורה. הפנדל הפך את המשחק למתוק, אבל יש עוד עבודה. אני סומך על היכולת של הבחורים שלי ואני מאמין שנצטרך אך ורק להתעסק בעצמנו ואם נעשה את זה, נישאר בליגה".


לפני הפנדל הורה תורג'מן לוובה בראון לבעוט, אבל אור אינברום החליט על דעת עצמו לקחת את הבעיטה. המאמן, בתגובה, הוציא אותו. תורג'מן: "אור נכנס כמחליף ולבראון יש ניסיון והוא רצה לבעוט. ברגע שהחלטתי מי בועט, אז צריך להקשיב. יש כללים וצריך לעבוד לפיהם. אי אפשר לעבור על זה לסדר היום ולכן הוצאתי אותו. השחקנים צריכים לבצע מה שאני אומר. נטפל בזה בשקט בתוך המועדון בצורה טובה ושקטה. כשכולנו רצים לאותו כיוון גם יש תוצאות".


המאמן התייחס גם לחזרתו של האיש החזק במועדון, ג'קי בן זקן, שצפה במשחק מהיציע אחרי ששוחרר בשבוע שעבר מהכלא: "שמחים שהוא איתנו, עוזר ומדבר עם השחקנים. הנוכחות שלו מאוד חשובה למועדון הזה. נעבוד יחד כדי להשאיר את המועדון בליגה".


"המצב שלנו לא טוב", הודה קפטן אשדוד, משה אוחיון, "אני שמח שחזרתי אחרי פציעה ארוכה. התעייפתי. החילוף שלי התבקש. לא שיחקנו טוב. הכי חשוב שניצחנו. אנחנו שמחים על שלוש הנקודות וזה מה שחשוב". אוחיון התייחס גם הוא לתקרית עם אינברום: "אני מבין את אור. המאמן קיבל החלטה, הוא חשב שמגיע לו לבעוט והבקיע. הוא עשה דבר שלא צריך לעשות. הוא עזר לנו לנצח את המשחק והקבוצה זה מה שחשוב. אני שמח שהוא חזר לספסל".