"באנו בגישה טובה, אבל אז מכבי כבשה"

בן זקן אחרי ההפסד של בית"ר: "לשחקנים היה קשה להתרומם"

בבית"ר ירושלים יכולים להיות מאוד מאוכזבים הערב (שני), אחרי שנכנעו 2:1 למכבי ת"א ופספסו הזדמנות פז לעלות לראש טבלת ליגת העל. יותר מהתוצאה, בבירה צריכים להיות מודאגים מהיכולת, שלא הזכירה במשחק הנוכחי את מה שהתרגלנו לראות מחניכיו של בני בן זקן. הבית"רים לא הגיעו למספיק הזדמנויות והיו רכים מדי בהגנה, ורק במזל זה נגמר עם שני שערים ברשת של סתיו שושן.


המאמן המאוכזב, בני בן זקן, סיכם את המשחק: "המחצית הראשונה הייתה גרועה, ואנחנו יוצאים עם טעם טיפה משופר מהחצי השני, אחרי שהשחקנים הצליחו להראות משחק אחר, אז אני שמח. באופן כללי זה היה משחק לא טוב שלנו, בלשון המעטה. הגול בפתיחה טרף את הקלפים ולשחקנים היה קשה להתרומם".


"החבר'ה התרוממו במחצית השניה, נתנו מעל ומעבר והיה רק חסר שנשווה", המשיך המאמן ודיבר על הביקורות על כך שהכדורגל של קבוצתו לא התקפי מספיק: "אנחנו קבוצת ההתקפה הטובה בליגה, אז אי אפשר להגיד שאנחנו לא אטרקטיביים".


"בסופו של דבר יש לנו מגבלות מסויימות ואנחנו מנסים לאלתר. אם היינו מנצחים היינו מקום ראשון שזה לא מובן מאליו, גם עבור בית"ר". בן זקן נשאל האם הוא חושב שזו הייתה בעיה מנטלית של השחקנים כשהבינו שאפשר לעלות למקום הראשון: "הכל יכול להיות. החבר'ה מאוד רצו ודיברו על זה שזה משהו אפשרי. באנו בגישה מאוד טובה, אבל הגול הראשון טרף את הקלפים. אנחנו בצמרת מתחילת השנה ואנחנו ראויים לשם".