ניר קלינגר: "אין סיבה שלא נלך עד הסוף"

מאמן הפועל חיפה חגג. בן בסט על תואר: "יש לנו הזדמנות"

תתחילו להתרגל: ההגמוניה בחיפה של הפועל. זה לא רק ניכר בטבלה, שם האדומים-שחורים חזרו הערב (שני) לפסגה, אלא גם עם ניצחון 0:1 מתוק בדרבי על מכבי, משער של ראדו גינסארי בדקה ה-12. הפער בין שתי היריבות העירוניות, אחרי 12 מחזורים - 12 נקודות. גם תסריטאי לא היה כותב את זה טוב יותר.


ניר קלינגר חגג בסיום: "זה היה קשה, מייגע מאוד. שיחקנו פחות טוב מהרגיל שלנו, אבל הלב והנשמה שיחקו תפקיד. שיחקנו, אפשר לגלות, עם הרכב טלאים. גם אלו ששיחקו היו על הקשקש מבחינה בריאותית. אין לי מילים להעריך את ההשקעה והמחויבות למועדון ועשינו ניצחון גדול. מכבי, למעט נגיעה בחצי הראשון לא סיכנו אותנו. אנחנו יכולנו לגמור את המשחק עם עדן במחצית השנייה ולעשות חיים קלים יותר, לצערי זה לא נכנס. מגיע לנו להיות במקום הראשון, אנחנו מפגינים כדורגל מחויב ואיכותי לא תמיד יוצא לנו להיות מבריקים אבל לב ונשמה וקבוצה ממושמעת ושחקנים מופלאים".

המאמן היה נלהב: "אי אפשר לא להיות נרגש כמנצחים דרבי. זה 100 מיליון ומשהו תקציב בצד השני והקהל העצום שלהם. ואנחנו, לכאורה צנועים, עושים מה שצריך ואת העבודה עם הרבה לב ונשמה ולמועדון הזה יש לב ונשמה הבעלים נותן יציבות כלכלית והקהל נותן הכל".

כשנשאל אם יובא לקבוצה עוד חיזוק כדי להתחרות על האליפות אמר: "אני חושב שכן נצטרך להתחזק ב-2-3 שחקנים ונעבה את הסגל. אין סיבה שלא נלך עד הסוף, אבל זה עוד לא הזמן להגיד את המילה האסורה. יש לנו משחק סופר קשה נגד מ.ס. אשדוד, נעשה אימון ויהיה בסדר".


עדן בן בסט הנרגש הוסיף: "וואו. איזה כיף, איזה כמות של קהל. מגיע להם. מכבי חיפה קבוצה מצוינת, מועדון ענק. היו סימני שאלה סביב המשחק הזה. אני מהדקה ה-10 משכתי את השריר האחורי, אבל אמרתי לעצמי שאני יוצא מהמשחק הזה, זה רק באלונקה".


"משחק הקרבה ענק. כולם עבדו כמכונה לשמור על השער ולהישאר במקום הראשון. אין יותר מתוק מזה. אם נמשיך ככה, אפשר להגיע רחוק. אליפות זו מילה גסה. יש הזדמנות בעונה כזו, יש קצת עייפות אצל מי שמשחקת באירופה", סיים.