דאגה בנתניה: בכל הרכב אסור לספוג 4 גולים

לחץ בקבוצה אחרי ההפסד לרעננה. שביעות רצון מסבע ומהויבך

תחושות קשות במכבי נתניה אחרי ההדחה מגביע הטוטו וההפסד 4:2 להפועל רעננה. בקבוצה לא התרגשו מההפסד, אבל מודאגים מהיכולת והטעויות הרבות במשחק ההגנה. "גם בהרכב משני אסור לספוג ארבעה שערים", כעסו בנתניה, "שחקנים קיבלו הזדמנות להוכיח את עצמם ובעטו בדלי".


יחד עם זאת, בצוות המקצועי משוכנעים שעם חזרתם של ברנקו ורגוץ' וגיא גרוס מפציעות, וברגע שהבלם הגרמני החדש, טים הויבך, ייכנס לכושר משחק, הדברים ייראו אחרת.


ברק בדש שענד את סרט הקפטן אמר: "כל הקבוצות בליגת העל טובות וקשות, לא תהיה עונה קלה, זה בטוח. אין ספק שאנחנו מאוכזבים, אבל אני בטוח שתראו העונה נתניה טובה שתנצח משחקים. אנחנו יודעים שנגד קבוצות כמו רעננה הדברים יכולים להיות יותר קשים מאשר נגד קבוצות ברמה גבוהה יותר. רעננה באה ושיחקה על מתפרצות ואנחנו אלו שהיו צריכים ליזום".


"אנחנו נעשה את שיעורי הבית שלנו ונתקדם", הוסיף החלוץ הוותיק, "אנחנו כל הזמן שומעים מסלובו ומהצוות שלא משנה מה, אנחנו תמיד צריכים להמשיך באותה שיטה. מול מכבי ת"א ופתח תקווה התחלנו טוב ואח"כ הלכנו אחורה, לא שיחקנו את הכדורגל שלנו וקיבלנו בראש. אני מאוד אופטימי כי יש קבוצה טובה במכבי נתניה".

דני עמוס לקח אחריות על שני שערים שספג באשמתו הישירה. "לא יודע מה קרה לי", אמר השוער לחבריו במחצית וזכה לתמיכה רחבה גם מהצוות המקצועי וגם ממאמן השוערים, עופר בסון, כשבסיום הקהל עודד את השוער ארוכות.


ויקי כחלון וקובי מור שוב נפצעו וייבדקו. מור מתח את אותו שריר אחורי ברגל שבגללו לא לקח חלק במחנה האימונים וכחלון סבל מכיווץ בשריר התאומים. בעוד כחלון יהיה כשיר לליגה נראה שמור יצטרך לנוח עוד כמה שבועות. "יש לנו הרבה פציעות, זה פשוט חוסר מזל", אמרו בנתניה.


לקראת המשחק מול בני יהודה בגביע הטוטו ולאור איבוד הסיכוי לעלות שלב, נתניה תעלה שוב בהרכב משני על מנת לשמור את שחקני ההרכב למשחק הראשון בליגה מול הפועל ב"ש. 


בצד החיובי, הבלם טים הויבך זכה למחמאות כמו גם דיא סבע. השניים שותפו לראשונה העונה והציגו יכולת חיובית. יוג'ין אנסה ינחת ויתחיל בהתרשמות של מספר ימים כשהכוונה היא לתת לו לשחק מול בני יהודה ולאחר מכן לקבל החלטה לגביו.