בית"ר י-ם הגישה הצעה רשמית ליוסי בניון

פרסום ראשון: הקשר יחזיר תשובה בתוך 24 שעות. גם פ"ת פנתה

פרסום ראשון: בית"ר ירושלים הגישה הצעה רשמית ליוסי בניון. קשר מכבי תל אביב, השוהה בחופשה בחו"ל, שוחח עם נציג הבעלים אלי אוחנה והבטיח כי יחזיר לו תשובה בתוך 24 שעות. מוקדם יותר, נודע כי גם מכבי פ"ת פנתה לשחקן והציעה לו לעבור אליה עם הבטחה לקבל תפקיד ניהולי בתום הקריירה.

בבית"ר אישרו את הידיעה ומקורב לשחקן אמר: "יש לו שלוש הצעות: מכבי פ"ת, בית"ר וקבוצה נוספת. הוא יקבל החלטה בקרוב". אין זה סוד שיוסי בניון תמיד השאיר מקום חם בלב לבית"ר ירושלים והצהיר כי אהד אותה בילדותו. כמו כן, התבטא בעבר כי עבורו אלי אוחנה היה הכדורגלן הכי גדול שראה בישראל.


רק בקיץ האחרון, בניון הצטרף למכבי ת"א ממכבי חיפה במעבר שהוגדר על ידי הירוקים כבגידה. כידוע לקשר אין כרגע חוזה במועדון הצהוב, מה שיאפשר למכבי פ"ת לצרפו ללא תמורה. בעונה החולפת הוא שותף ב-26 משחקי ליגה וכבש שער אחד.

במכבי ת"א מעריכים שעומר אצילי יצטרף בימים הקרובים
מכבי ת"א הגיעה לאוסטריה לקראת מחנה האימונים ללא עומר אצילי שיצטרף ברגע שתחתם עסקת רכישתו מגרנאדה. הצהובים מעריכים שזה יקרה בימים הקרובים ואם הקשר לא יירכש עד מחר, הוא לא יוכל לשחק בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית.


הצהובים יצאו למחנה האימונים בעיקר עם מושאלים שחזרו לקבוצה ושחקני משנה, פרט לטל בן חיים החלוץ, שרן ייני, דור מיכה ויובל שפונגין, שעל הארכת חוזהו פורסם לראשונה בערוץ הספורט. גם שלומי אזולאי, יונתן כהן ודור פרץ שחזרו מהשאלות, המריאו עם מכבי ת"א.


מאוויס צ'יבוטה נשאר בארץ לאחר שבמכבי הודיעו לו שלא יגיע. למועדון יש אופציה להאריך את חוזהו של השחקן עד תום החודש, אלא שהחלוץ הודיע לצהובים כי הוא לא מוכן לצאת לעונת השאלה נוספת, אלא מעוניין להישאר במכבי ולהילחם על מקומו. למרות זאת, בקבוצה מעוניינים להשאילו, אך זה הודיע להם כי לא יסכים לכך בשום אופן, ולכן כעת במכבי ת"א שוקלים את צעדיהם. במקביל, לא אישרו לחלוץ להתאמן עמם כדי שיבין שהוא לא בתוכניות המקצועיות לעונה הבאה.


ביום רביעי יצטרפו למחנה שחקני הנבחרות שזכו לחופשה ארוכה יותר, בהם גם טל בן חיים הבלם שחתם אתמול בקבוצה לעונה נוספת. יוסי ובניון וברק יצחקי, שחוזיהם הסתיימו, יצטרפו גם הם אם יחתמו בקבוצה על חוזה חדש.