רשמית: קלאודמיר האריך את חוזהו בבית"ר

הקשר ימשיך לעוד עונה. פרסום ראשון: טביב פנה למשומר

בבית"ר ירושלים עובדים במרץ לקראת העונה הבאה. הבעלים אלי טביב נפגש עם אייל משומר והגיש לו הצעה להצטרף לקבוצה. המגן, שנמצא במו"מ גם עם בני יהודה, רשם שלושה בישולים ב-11 משחקי ליגה במדי הפועל ת"א בעונה החולפת, מהם 10 בהרכב. גם עופר ורטה מועמד ואחד מהם יחתום בבית"ר.


בינתיים, קלאודמיר פריירה חתם באופן רשמי על הארכת חוזהו בבית"ר ירושלים בעונה אחת. הקשר הברזילאי הגיע לסיכום עם טביב כי ישתכר ב-110 אלף דולר בעונה הקרובה.


במועדון מחכים להתקדמות בגזרת וילפרד מוקה ויאקוב ברזזניצ'ק, כשהצעות רשמיות כבר נשלחו לשניים. ההערכה היא שאם יוחתמו בלם וחלוץ זרים, בית"ר תוותר על קלאודמיר פריירה איתו כבר סיכמה על המשך דרכו.

היום תתחיל הקבוצה בסגל חסר את האימונים הלא רשמיים ובכל זאת צפויים להגיע אוהדים. אמיר עגייב יהיה שחקן הרכש היחידי באימון, בעוד לז'אורז'יניו ניתנו מספר ימי חופש נוספים. ניר חפץ, שמונה ליועץ אסטרטגי, יצטרך גם לדאוג לגיוס ספונסרים. במועדון סיפרו כי בהסכם בין הצדדים יש אפשרות לכל אחד מהם להודיע על עזיבה ללא פיצוי וחפץ ירוויח רק אם יצליח להעשיר את קופת המועדון ולמצוא ספונסרים. יחד עם זאת, מצפים בבית"ר שיסייע בקשריו הפוליטיים במאבק באלימות ובגזענות.