רפואה וגולן יצאו לעקוב אחרי בלם לך פוזנן

מאצ'יי וילוש (28) מסיים חוזה ועשוי להחליף את דוס סנטוס

תחושות קשות במכבי פ"ת אחרי ההפסד אתמול (שבת) 1:0 לבית"ר ירושלים. עקב איבוד הנקודות, בקבוצה מתחילים להרגיש את המקום השלישי בורח. נכון להיום, עוד לפני הערעור של בית"ר, לפ"ת יש פור של 7 נקודות מהמקום הרביעי, אבל ייתכן שהפער יצטמק ל-5 אם בית הדין העליון יחליט לשנות את ההחלטה של בית הדין המשמעתי.


קובי רפואה ועומר גולן יצאו הבוקר לפולין כדי לעקוב אחרי בלם לך פוזנן, מאצ'יי וילוש בן ה-28, שמסיים חוזה בקיץ. בפ"ת מעוניינים במחליף לאליסון דוס סנטוס, שצפוי לעזוב בסיום העונה. וילוש רשם העונה 10 הופעות בליגה הפולנית, ואף כבש שער, ובשנת 2014 רשם 4 הופעות במדי הנבחרת הלאומית.

מלבד דני עמוס, אף שחקן לא זכה למחמאות. במועדון החליטו רשמית שעמוס ימשיך בעונה הבאה ובמקרה כזה צחי גיגי שחתם ל-4 שנים יבקש לצאת בהשאלה כדי לזכות בדקות משחק משמעותיות. ננאד אדאמוביץ' יעזוב בקיץ. דוברת המועדון סירבה לאפשר לעמוס להתראיין ובמועדון ראו זאת בחומרה ויבדקו את הנושא.

"סחטנו את הלימון של הסגל הקצר הזה עד הסוף", אמר גורם במועדון. קרלוס קוויאר ולידור כהן יחזרו לקראת משחק הליגה הקרוב בדוחא מול בני סכנין, משחק אליו תגיע פ"ת עם לחץ עוד יותר גדול. במועדון באו בטענות לשחקנים כמו גידי קניוק ובעיקר דור אלו שאתמול הציג יכולת חלשה ובלתי מובנת. "הראש שלו כבר בהפועל ב"ש. הוא שומר על הרגלים", אמרו גורמים בכירים במועדון ושיחה בנושא תתקיים עם השחקן כבר בימים הקרובים. אלו אמר לחבריו: "להפיל עלי הכל ואת היכולת החלשה זה לא בסדר".