"יש לנו מטרות חדשות. רוצים לסיים מקום 3"

מימר לפני חיפה: "אין חשיבות למה שהיה עם לוזון ובית"ר"

בבית"ר ירושלים לא מצליחים להבין מדוע מרסל הייסט לא מצליח להתאמן. השחקן נבדק על ידי רופא הקבוצה והתברר כי הפציעה ממנה הוא סובל יותר חמורה מ"רגל עץ", וככל הנראה הוא סובל מקרע בשריר הארבע ראשי. הייסטר יעבור היום (ראשון) בדיקת אולטרסאונד, שלאחריה יידעו בצוות הרפואי להעריך כמה זמן ייעדר.

לפני אימון הבוקר ערכו הירושלמים מסיבת עיתונאים, בה נכח המאמן שרון מימר, שפתח את דבריו במילות מוטיבציה אל עבר הקהל: "יש בטדי אנרגיות מיוחדות, ואני שמח להיות מול הקהל שלנו, שנותן לנו תמיכה במשחקים. על ההיעדרות של שכטר עקב האדום שספג: "לאיתי יש חשיבות גדולה במערך שלנו, אבל יש שחקנים אחרים שיחפו על חסרונו".


מימר דיבר על מכבי חיפה והמטרות החדשות: "אנחנו לא מסתכלים על היריבה, וזה לא עומד מול העיניים שלנו מה שהיא צריכה ואיך שהיא מגיעה. יש לנו מטרות משלנו, עד עכשיו רצינו את הפלייאוף העליון ואת חצי הגמר ועכשיו אנחנו מציבים לנו מטרות חדשות, שזה להגיע לאירופה, וזה יעמוד לנגד ענינו".


"כרגע אנחנו במקום הרביעי, ואנחנו יודעים שמקום שלישי ייקח אותנו לאירופה ישירות וזו המטרה. בשביל להשיג את המטרה הזאת אנחנו נצטרך להמשיך ולצבור נקודות, כי עכשיו נמצאת שם קבוצה טובה כמו מכבי פ"ת".

על כל הסיפור שהיה עם גיא לוזון והסירוב שלו להגיע לבית"ר: "אני מעריך את לוזון, הוא מאמן מצוין ואני רק צריך להודות לו כי הוא פינה לי את המקום (בצחוק). אני מאוד מעריך אותו וממש לא מתרכז בסיפור הזה". על השחקנים החסרים בסגל: "כמו שראינו בק"ש שהיו חסרים, היו אנשים שמילאו את החסר, גם מחר מול חיפה יהיו שחקנים טובים על המגרש".


דן מורי, שנכח גם הוא במסיבת העיתונאים, סיפר על היכולת האישית שלו: "יש תגמול על עבודה קשה. אני לא מוריד את הרגל מהגז, יש לי עוד מלא עבודה לעשות גם בעונה הנוכחית. כולי במטרות שלי. על התקופה הקשה שעברתי כבר דיברנו, עברתי את זה". על השינוי בקבוצה: "אי אפשר לשים את הנקודה בדיוק על מה שהשתנה. אנחנו מנצלים את המצבים, משחקים טוב ונמצאים בתקופה טובה פשוט".


בצד המקצועי, חן דילמוני, שהציג יכולת טובה במשחק הגביע נגד הפועל ק"ש, ימשיך לקבל את הקרדיט. היעדרותו של הייסטר תביא לכך שקלאודמיר פריירה ייכלל בסגל למשחק מחר מול מכבי חיפה. מלבד הייסטר הפצוע, גם איתי שכטר המורחק לא יהיה בין ה-18 והיום יוחלט אם קובי מויאל או אבישי כהן יישבו גם הם ביציע. עידן ורד חזר להתאמן אחרי יומיים שבהם חש ברע.


אריק סאבו, שלא שיחק מול ק"ש בגביע בגלל צהובים, חוזר ישירות ל-11. סאבו אמר בימים האחרונים כי הוא מעדיף שלא להישאר בישראל ומכוון לליגה בכירה יותר, אבל בבית"ר ציינו כי הבעלים אלי טביב מחזיק באופציה על הקשר הסלובקי שתסתיים בסוף מאי ועד אז יש לבעלי בית"ר זמן להחליט. אגב, טביב נחת היום בארץ ויגיע למשחק מול מכבי חיפה לראשונה אחרי 5 משחקים. הבעלים יישב עם שחקנים שמסיימים חוזים, כמו דן איינבינדר, עידן ורד, קלאודמיר פריירה וחסוס רואדה.

בבית"ר מודעים לעובדה שחיפה חייבת לנצח כדי לשמור לעצמה סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון. המאמן שרון מימר יכין את השחקנים ללחץ ירוק משריקת הפתיחה. "נצטרך גול מהיר כדי להוציא לחיפה את כל האוויר", אמרו בקבוצה.


כשמימר הגיע לבית"ר, הוא הציב יעד לסיים בפלייאוף העליון ולהגיע לחצי גמר הגביע. אתמול כבר הציב המאמן יעד חדש, לסיים במקום השלישי בליגה ולהגיע לגמר הגביע, על אף ההגרלה הקשה מול מכבי ת"א. "השגנו את הפלייאוף ואת ההגעה לחצי גמר הגביע, אבל עכשיו המטרות השתנו וזה לא מספיק. כדאי שנבוא מוכנים לחצי גמר הגביע כמו שצריך, אז חייבים להמשיך את המומנטום החיובי בליגה", אמר מימר לשחקנים אתמול.


הרכב משוער: בוריס קליימן, אנטואן קונט, חסוס רואדה, דן מורי, חן דילמוני, דוד קלטינס (קלאודמיר פריירה), אריק סאבו, דן איינבינדר, עידן ורד, חן עזרא, ג'והאן אודל.