בן שמעון הגיש תלונה נגד האוהד שקילל אותו

המשטרה תחקור את חבר לה פמיליה שהתעמת עם מאמן בית"ר

בית"ר ירושלים עשתה את שלה ועלתה הערב לשמינית גמר גביע המדינה. הירושלמים הביסו 0:3 את הפועל כפר סבא ויכולים לנשום רק לרווחה. למרות שרק 2,500 איש הגיעו לטדי, היו אלה איתי שכטר, אריק סאבו ולידור כהן שכבשו וסידרו עוד שבוע שקט לרן בן שמעון. בהחלט לא מובן מאליו במציאות הירושלמית.

עוד לפני שנחזור לכדורגל, מאמן בית"ר בן שמעון הגיש היום תלונה במשטרה כנגד אוהד הקבוצה שקילל אותו באימון המסכם. מהמשטרה נמסר כי האוהד זומן לחקירה. מדובר באוהד ותיק ונחשב לאחד מראשי לה פמיליה.


"עכשיו אחרי הניצחון השני ברציפות נקווה לשלישי", אמר בסיום רן בן שמעון, "היה חשוב לנצח פה בגביע, עשינו התאוששות מרשימה ממשחק הליגה ואני מאוד מבסוט. כרגע זה נראה שמצאתי הרכב מנצח אבל הכל דינאמי ויכול להשתנות. ההגנה לא סופגת ובינתיים זה נראה בסדר גמור".


על הקהל אמר: "מיצינו את הנושא שמוחים נגדי, אמרתי 2000 פעם שזכותו למחות. לפעמים נראה שהם רוצים שנוביל 0:4 בדקה העשירית וזה קצת קשה לנו, אבל אני מסתדר עם זה. ניצחנו ניצחון חלק ואני מרוצה מאוד.


על התקרית באימון ביום שישי, שבו התעמת עם אוהד שקילל אותו, אמר המאמן: "אני מאוד מאופק בתור מאמן רק אמרתי לאוהד שיילך וישקיע את האנרגיה הזאת במשפחה שלו במקום. זה לא היה אוהד בית"ר בכלל. הוא בא לקלל אותי אישית בגלל מישהו מהמשפחה שלו שלא משחק בקבוצת הנוער וגם לכם התקשורת צריכה להיות אחריות למה שאתם מפרסמים".

"מתחם האימונים זה מקום שאנחנו צריכים בו שקט לעבוד בו בצורה ראוייה, בטדי שיעשו מה שהם רוצים. יש קללות שהם מעבר לכדורגל, גם לנו יש משפחות וילדים ואנחנו בני אדם. לא יכול להיות שרק אנחנו נצא לא בסדר מהסיפורים הזה. יש עוד דיונים לגבי חיזוק, אני מאמין שזה יקרה בקרוב ונביא שחקנים".


איתי שכטר שכבש משחק שני רצוף וגם גרם לפנדל סיכם: "אני שמח מאוד, בגביע חייבים לעבור שלב ועשינו את זה. ננוח קצת וביום שלישי כבר יש משחק סופר חשוב. צריך לשכוח מהר מהמשחק הזה. היו לנו דקות פחות טובות אבל בגביע מה שחשוב זה לעבור, אולי שיחקנו לא טוב כל המשחק אבל 0:3 זאת תוצאה משכנעת. אני רוצה להקדיש את השער למשפחה היקרה שלי".


מאמן הפועל כפ"ס, שרון מימר, הורחק לאחר שהתפרץ לשופט הרביעי, שלומי בן אברהם, חזר לשטח הטכני וצעק 'אתם בושה' ובעט בבקבוק לעברו. בסיום אמר: "מהתחלה כשבאנו עם סגל כזה ידענו שזה לא יהיה קל, כי הכל היה חדש. אני בסה"כ גאה בשחקנים כי הם נתנו הכל וגם הגענו למספיק מצבים בחצי השני לכבוש. לא מבין את השופטים שמכבדים את הגדולות גם פה בטדי, גם בב"ש, זה מוציא את החשק מכדורגל. שישפטו כמו שצריך, בית"ר מספיק חזקה גם בלי השופטים. הגיע הזמן שהשופטים יעשו חשבון נפש, זה מגעיל אותי. הכי קל לשרוק נגד הקטנות, כל שריקה של 50-50 זה בעד הגדולות".


על חלון ההעברות אמר מימן: "יהיה חיזוק כבר ברביעי יחזרו הפצועים והמורחקים ובהמשך גם נביא רכש ויהיה בסדר. נביא רק שחקנים שישדרגו אותנו".