בנאדו דחה את הצעת הפועל: "נשאר בצעירה"

מאמן הצעירה חזר בו: "מכבד את ההתחייבות שלי לנבחרת"

המאמצים של הפועל ת"א למנות מאמן חדש עדיין לא נשאו פרי. הבעלים האדום, אמיר כבירי, נפגש אתמול (שלישי) עם מאמן הנבחרת הצעירה, אריק בנאדו, לגבי תפקיד מאמן הקבוצה, שישה ימים לאחר פיטוריו של המאמן הספרדי ססאר מנדיונדו. מאמן מכבי חיפה לשעבר קיבל מהבעלים הצעה לחוזה לשלוש שנים, עם שכר שגבוה פי שלושה משכרו בהתאחדות לכדורגל, וכבר סיכם את תנאיו באופן עקרוני, אבל בסופו של דבר בחר לדחות את ההצעה הנדיבה.


כפי שפורסם אתמול בערוץ הספורט, הפועל פנתה להתאחדות לכדורגל בבקשה שתאשר לבנאדו לשמש כמאמן הקבוצה, במקביל לתפקידו כמאמן הנבחרת הצעירה, אך נענתה בשלילה. ההתאחדות הבהירה לאדומים כי היא אוסרת על כפל תפקידים, ואם בנאדו מעוניין בתפקיד המאמן של האדומים מתל אביב, עליו לעזוב את תפקידו בנבחרת הצעירה, שנמצאת בקמפיין המוקדמות ליורו הצעירות 2017.


הערב הייתה אמורה להיערך פגישה בין בנאדו לבין יו"ר ההתאחדות עופר עיני, במהלכה תכנן המאמן לבקש להשתחרר לאדומים. לאור ההתפתחויות האחרונות הפגישה בין הצדדים צפוייה לא להתקיים. אגב, עוד קודם לכן בהתאחדות הסבירו לבנאדו שקיימת החלטה עקרונית ולפיה רק עוזרי מאמן יוכלו לאמן במקביל גם בקבוצה, בדומה למה שעושה גם יוסי אבוקסיס, עוזרו של אלי גוטמן, בבני יהודה.


נכון לרגע זה שני המאמנים הישראלים הבולטים שנמצאים על הכוונת של האדומים הם מוטי איווניר ואלישע לוי, כאשר גם ניר קלינגר מועמד. למרות הנסיון העגום עם מנדיונדו, בהפועל ת"א עדיין שוקלים את אופציית המאמן הזה ובוחנים מועמדים לכך.

בתוך כך, בקרת התקציבים הודיעה בצהריים כי השאלתו של חלוץ מ.ס אשדוד, ניב זריהן לאדומים, לא מאושרת. על פי טענת אנשי הבקרה, המסכמים הרשמיים הועברו רק בשעה 20:45 אתמול, שעה ו-45 דקות לאחר תום המועד הרשמי. בפני האדומים עומדות כעת שתי אפשרויות: ערעור על ההחלטה של הבקרה התקציבית, או לפתוח במשא ומתן עם אשדוד על התרת חוזהו של החלוץ הצעיר, דבר שיהפוך אותו לשחקן חופשי וייאפשר את העברתו לחודורוב.