ביטון: "המשחק הקודם מול וויילס היה סיוט"

צפו בקשר סלטיק מתראיין לשליחנו. הנבחרת התאמנה בקארדיף

אחרי הטיול מול אנדורה, הדבר האמיתי מגיע. נבחרת ישראל נחתה הערב (שבת) בקארדיף וערכה אימון לקראת המפגש החשוב מול וויילס במוקדמות יורו 2016 ביום ראשון. ניצחון של הכחולים-לבנים באי הבריטי יחזק מאוד את סיכוייהם במאבקים על העליה מהבית, בעוד שיריבתם זקוקה ל-3 נקודות על מנת להבטיח את מקומה בטורניר בצרפת.

בפעם הקודמת ששתי הנבחרות נפגשו, זה נגמר ב-0:3 מוחץ של וויילס בסמי עופר. גם ניר ביטון לא שכח את אותו משחק: "זה היה סיוט. נקווה לתסריט אחר הפעם", סיפר קשר הנבחרת, שנשאל האם העובדה שמשחק בסלטיק תקנה לו יתרון: "אני לא חושב. אני לא השחקן היחיד שמשחק באירופה, גם שחקני מכבי ת"א הוכיחו את האיכויות שלהם עם ההעפלה לליגת האלופות".

גם ביטון יודע שהאיש העיקרי שצריך לעצור, ושגם הכה בנבחרת בסמי עופר, הוא גארת' בייל. כוכב וויילס כבש שער בדקות הסיום ב-0:1 של נבחרתו על קפריסין ביום חמישי ושוב הוכיח כמה הוא חשוב עבורה. "הוא כוח משמעותי, אבל זה לא רק הוא, יש שם עוד שחקנים", אמר הקשר הישראלי.

כאמור, וויילס רחוקה ניצחון מהעפלה ליורו, מה שעשוי להיות הטורניר הראשון אליו תעלה מאז מונדיאל 1958 והפעם הראשונה בה תשחק באליפות אירופה. "כל שחקן מחכה למשחקים כאלה. אנחנו מגיעים מוכנים", אמר ביטון בהתייחסות לטירוף במדינה מהאי הבריטי. "אנחנו לא צריכים להיכנס ליותר מדי מחשבות, רק להתכונן היטב".