מחכה לביה"ד: סכנין לא מוכנה לשחק בנתניה

המנהלת הודיעה על קיום המשחק מחר ב-19:30. העליון ידחה?

אם חשבנו שהמשחק בין בני סכנין להפועל קרית שמונה, שהוזז מדוחא לעכו, היה פארסה גדולה, אז כנראה שבבני סכנין ובמנהלת הליגה מחפשים להתעלות על התצוגה הזו. מחר (שלישי) ב-19:30, כך על פי הודעת מנהלת הליגה, צריכה סכנין לארח את מכבי פ"ת, אך נציגת המגזר מתבצרת בעמדתה ומסרבת בתוקף לעלות לכר הדשא במועד ובמקום שנקבע.

מחר בבוקר, שעות ספורות בלבד לפני שריקת הפתיחה למשחק שינעל את המחזור השמיני בליגה, יתקיים דיון בבית הדין העליון בו ייקבע היכן, מתי והאם ייערך המשחק בין סכנין למכבי פ"ת. כן, זו ליגת העל ב-2014.

כזכור, בני סכנין לא קיבלה אישור לארח באיצטדיון דוחא לאור העובדה שעבודות התאורה שם לא הסתיימו נכון לרגע שבו נקבע המועד המקורי לקיום המשחק. במנהלת אישרו תחילה לארח בעילוט בנצרת, אבל במשטרה פסלו את המגרש לאור החשש מזליגה של המהומות האלימות מכפר כנא.


לאנשי סכנין יש שתי דרישות. הראשונה - לא לארח באיצטדיון בנתניה, אלא בדוחא, שעדיין לא נפסל על ידי המשטרה ולאור העובדה שהעבודות על התאורה באיצטדיון הושלמו, אם כי הוא טרם נבדק ואושר (במנהלת אף טונים כי המגרש הביתי בסכנין לא מאושר בשל המצב הביטחוני). הדרישה השניה - לדחות את המשחק ביממה על מנת לאפשר הכנה ראויה לשחקנים.


בסכנין פנו רשמית למנהלת בבקשת דחייה נוספת במועד המשחק, אך במנהלת הליגה התנגדו ולכן פנו לבית הדין העליון של ההתאחדות. אגב, מוקדם יותר היום נודע כי המנהלת פנתה לעיריית חיפה כדי שזו תתרום את איצטדיון סמי עופר לטובת המשחק, ללא תמורה, אולם היוזמה לא הצליחה.


"בית הדין הנכבד מתבקש לבטל את החלטת ועדת הליגה, לכפות על בני סכנין לשחק בנתניה ו/או באשדוד ו/או בכל מקום אחר, בשל היותה מנוגדת לתקנון, בלתי מנומקת וכל כולה פגיעה ללא סיבה וטעם בבני סכנין", נכתב בפניית הקבוצה, "לוח זמנים בהול זה הוא פרי הפעולות הבהולות של המנהלת עצמה וסד הזמנים הבלתי אפשרי בו העמידה את הקבוצה".


העלויות יצטמצמו?


הוועדה לפניות הציבור בראשות ח"כ עדי קול התכנסה לדיון המשך בנושא מחאת האוהדים על מחירי הכרטיסים הגבוהים למשחקי ליגת העל בכדורגל. בישיבה נכחו נציגי הרשות להגבלים עסקיים, מנהלת הליגה, ארגוני האוהדים, מנהל הספורט והמשטרה. במקום נידונו מגוון נושאים, ביניהם מחירי הכרטיסים, עלויות האבטחה הכבדות שמוטלות על המועדונים וכן תופעת הספסרות.