כליבאת: "לא נהיה בשר תותחים בפלייאוף"

סכנין נכנעה לב"ש, החלוץ לא מוותר: יש הרבה נקודות בקופה

אם בבני סכנין עוד חלמו לתפוס את המקום השלישי, שמוביל לליגה האירופית, הרי שאמש (שבת) החלום התנפץ ככל הנראה לאחר הפסד 2:0 בווסרמיל להפועל באר שבע. סכנין, שרשמה הישג ענק בעצם העליה לפלייאוף העליון, תנסה להילחם על המקום הרביעי וכמובן - לא לקבל בראש בכל המשחקים שנותרו לה העונה.


"ספגנו שער מוקדם וכשזה קורה נגד קבוצה כמו הפועל באר שבע עם הקהל הביתי שלה, זה קצת מלחיץ. לא נראינו טוב", סיכם חלוץ בני סכנין, מוחמד כליבאת. "הגענו לכמה מצבים, אבל לא הצלחנו לכבוש ומנגד ספגנו שערים ממצבים נייחים. מחכים לנו הרבה משחקים קשים ועל כל טעות משלמים ביוקר".


"פתחנו את הפלייאוף העליון ברגל שמאל", הוסיף חלוץ סכנין, "עשינו עונה טובה מאוד עד עכשיו והגענו בזכות לפלייאוף העליון. אנחנו רוצים להצדיק את המיקום שלנו. לא מתכוונים להיות שק החבטות של הפלייאוף".

סכנין תארח בשבוע הבא באיצטדיון דוחא את קרית שמונה, שניצחה 0:1 את מכבי חיפה. "יש עוד תשעה משחקים בקופה ואני מאמין שאם נשאף להגיע לאירופה, אז אנחנו גם יכולים לעשות את זה", אמר כליבאת, "נותרו הרבה נקודות בקופה".


בתוך כך, השוער מחמוד קנדיל עבר הבוקר בדיקת MRI - בדיקה שקבעה כי הוא סובל מבקע. בבני סכנין יצטרכו להחליט אם לשלוח את השוער לניתוח כבר עכשיו, כאשר במקרה כזה הוא לא יחזור למגרשים העונה. "אין טעם כרגע לדבר על אירופה", סיכם קנדיל.


אגב, במהלך המשחק נראה היה כי בסכנין ויתרו על הכנסתו של אחמד קאסום בשל העובדה שהתקדם באיטיות אל עבר עמדת החילופים, אך בקבוצה הסבירו כי החליטו לשנות את החילוף בעקבות פציעתו של כריסטיאן הידאלגו.